Önskelista

Har ganska jättetrist faktiskt. Borde göra en hemuppgift i idrott som skulle vara inne förra veckan, men jag fattar knappt någonting av hur man ska göra - så jag får ta hjälp av någon som redan gjort den. Mikaela? (a)

I och med att jag har tråkigt och när jag ändå fyller år snart - så ska jag lägga upp min födelsedagsönskelista för 2010:

Färgade linnen
Armband
Ringar
Converse
Pengar

De som fanns i förra inlägget. (Ska få de av min mor)

Det låter väl som en bra önskelista?

Det är så förpillande kul att fylla år! På onsdag blir det fika med familjen först, sen får några nära vänner komma förbi på fika och prat :) Ingenting stort alls, eftersom att jag åker iväg till Boden och spelar DM i helg.
Men lite fika är bättre än ingenting!

Nu blir de dusch. Jag är nog ofräschast i världen!


Kommentarer
Postat av: mikaela

msåte ha avrt glidmedel :O xD

2010-03-24 @ 18:25:37
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0