Nummer 4 mars.

Under de senaste dagarna har det hänt väldigt mycket. Bra och dåliga saker. Inte minst bra saker, framför allt för mina vänner!

Sanna har fyllt 18 år och 3 dagar efter sin födelsedag, spikade hon körkortet och kör nu lagligt utan "överningskör"-skylten.
Johanna och Mikaela har idag fått se Johannas största idoler, live i sthlm. Tokio Hotel. Och jag anar att båda, inte minst Johanna, är överlyckliga nu och vet inte vad de ska ta sig till. När man talar om trollen, landar ett sms in i inkorgen precis. M Eliasson står det. Smset lyder: omg omg omg finns inga ord! Det säger väl det mesta. Hon och Johanna är överlyckliga! :)

För mig har veckan vart både bra och dålig. Bitterljuv. Eller vad man säger. Det som är bra, är samtidigt dåligt. Går inte att förklara på annat vis!

Idag har jag iallafall stukat foten på träningen, så ingen träning för mig imorn. Efter träningen har jag vart förbi min fina syster och hennes familj. Det har inte blivit att jag varit där alls nästan på senaste tiden, och därför var Myra extra myspysig idag, och Lykke var mest bara glad hela tiden. Inte blyg alls :) Att vara moster till världens finaste kottar är inte dåligt inte! Jag lämnar över Lykke till Tessa eller Calle när han blir tjurig och det är Tessa och Calle som får utstå Myras utbrott. Jag tar bara det bra med båda ungarna! Dessutom var Calle lite avundsjuk att jag fick Myra att borsta tänderna på bara några minuter, medans han senast för någon dag sen, fick kämpa i en timme eller två.
Det är väl någonting som bara mostrar kan. Skills!


Myra-Li

Lykke-Liten


Underbara barn <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej sötnos :) Hoppas du ha det bra (: och vilka söta systerbarn du har ! :) <3

2010-03-05 @ 16:25:48
URL: http://soniamichaela.blogg.se/
Postat av: Michaela

det är bara bra :) skönt med lov också :) vad ska du göra under lovet ? :) <3

2010-03-05 @ 16:49:33
URL: http://soniamichaela.blogg.se/
Postat av: johanna

ja vi var happy happy happy ;)



DE VAR SÅ JÄVLA UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART :')

2010-03-09 @ 14:09:16
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0