Kanske till sommaren?

Jag funderar allvarligt på att sluta blogga. Vad fan ska jag med denhär sidan till ifall jag ändå inte skriver någonting?
Visst är det roligt att skriva av sig någongång, men allt jag vill skriva ner, är för hemligt för att göra det.

Ska jag berätta om mina dagar som varje dag består av: träning, skola, vänner eller mat?
Känns inte så intressant och heller inte så roligt att skriva om.

Bilder kan man ju bara glömma, för energin det tar att ta fram sladden och kameran samtidigt och sedan lixom pressa in dem i datan - behöver jag till någonting annat. Och om jag nu skulle orka göra det...vad ska jag sätta upp för bilder? Vad ska jag fota? Och vem ska titta? Typ mina vänner.. som också är med på korten? Wiho!

Facebook är det nya, eller mitt nya, hang-around-ställe.

Fast sen slår tanken mig...kanske till sommaren ?
Kanske man har någonting att lägga upp och skriva om då?
Det är ju ändå sommar snart. En vecka kvar..
Det får nog bli så då, som vanligt. Jag låter denhär skitbloggen vara, och hoppas på att jag i slutändan ska ha så lite liv att jag sitter här och bloggar varannan timme.
Ingenting personligt till er som orkar blogga. Ni borde få ett pris!
Att ni slösar tid till att roa mig. För snällt av er! <3


Jag och mitt monster


Kommentarer
Postat av: DONKEN

låter mycket klokt. :P till sommarn blir det massor med grejer. ;)

men när man HAR ett liv, så inte fan orkar man sitta vid datorn hela tiden. hehe... och det har ju du, menar jag. lite så. :P söta ni är på bilden! pöss

2010-06-04 @ 19:01:51
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sanna

Nej, du ska inteee sluta blogga! Jag älskar din blogg som sagt! :D

Och jag tycker det är KUL att kolla på bilder hur som helst, fast jag kanske vet vad du gör vissa dagar! Och jag tror många andra håller med mig! :D

2010-06-04 @ 22:25:16
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: mikaela

hihihi pusss älskling pusss :D men inge puss om du slutar bloggga :(:(:(

2010-06-05 @ 15:32:46
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0