Vinst mot Mampa

Hej allihopa!

Det var ett tag sen jag bloggade, men det har sina anledningar. Blogg.se har varit väldigt irriterade på mig och gjort att jag varken kunnat titta min statistik, blogga, svara på kommentarer osvosv. Det har bara funkat att kommentera en eller två bloggar, sen har sidan slutat fungera. Men nu går det nog minsann!

Var ju i Norge med laget (vet inte om jag skrivit de här innan) och spelade lite norsk handboll under helgen som var. Min personliga åsikt är att Norges domare är bajs, landet är backigare än Kiruna och att en match bara är 1x18 minuter är oförståeligt.
Riktigt dåligt faktiskt!

Det senaste av det senaste är väl att vi iallafall vann mot Malmberget igår, på hemmaplan! Det var en härlig seger och en jobbig match. En jämn sådan också. Tre av våra spelare var bortresta och en var skadad. Men att vi klarade det, är ett som är säkert! I början ledde vi med 5-0 men Malmisarna tog ikapp till 6-3, sen 7-7, tror jag. Men vi låg inte under någonting under hela matchen. Alla spelade galant, även fast att vi spelade hur mycket som helst. 50 minuter spelar man i Sverige, i denna ålder. Lite mer än i Norge då..
50 minuter av blod och svett.
Jobbigt, men HUR KUL SOM HELST!
Jag dör lite när jag tänker tillbaka.
Handboll var verkligen roligt igår! :)
18-16.
Tror jag.

Annars har det inte hänt mycket. Ett nationellt prov i svenska är avklarat igår, och nästa kommer imorn. Ska ta mig i kragen och gå och köpa någonting till imorn att smaska på, under tiden vi ska skriva en uppsats. 3 timmar. Vi ser ju om någon dör. Wish me luck!

Hörs!


Jag och min vän Sanna <3


Kommentarer
Postat av: amanda

fan vad kul att ni vann :D

2010-02-11 @ 14:38:17
URL: http://amandalantto.blogg.se/
Postat av: sanna

congrattis till vinsten!



vf har jag inte sett dig på trilioner år? ;(

2010-02-12 @ 19:51:13
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Kadri

Hoppas nationella provet gick bra.

Har aldrig varit i Norge. skulle så vilja åka.

Blogg.se kronglar här med hela tiden.



sv. tack så mycket

2010-02-15 @ 08:12:30
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Kadri

sv. tack så jätte mycket

2010-02-16 @ 15:45:32
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: mrs president

vi vill se uppdatering

vi vill se uppdatering

vi vill se uppdatering

osv osv...

;)

2010-02-16 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0