Goes wild in the city!

Jag behöver sova! Har haft ytterst litet behov av att sova de senaste dagarna för att allt vart så roligt. Det har resulterat till att jag sovit mellan 4-5-6 timmar varje natt sen söndag. Nu känner jag hur trött jag verkligen är, men vet att jag inte kan lägga mig nu. Jag har kvar att börja plugga till musikprovet som vi har på fredag. Det är alltid bättre att börja 2 dagar före ett prov, så att man den sista dagen kan plugga på det man inte kunde dagen innan. Fast i och för sig. Sover jag gott idag, kan jag plugga bättre imorn.
Ska nog bara läsa igenom papprerna och hoppas på att någonting fastnar.

Dagen har vart bra, och den började med en härlig hotellfrukost med klasstjejerna. Någon slags 'föreläsning' om LKAB för oss, för att locka oss att välja LK-gymnasiet.
Damerna som pratade var trevliga och frukosten var god.

Har varit förbi på stan idag med M och I. Jag köpte en kjol för 199 :-
Hittade ett par solbrillor för 150 :- som jag ska införskaffa.
Hittade en jacka för 800 :- som jag också ska köpa. 400 :- betalar mamma.
Hittade ett par vita converse (FATTAR NI?!?!?!) 700 :- som pappa betalar.
Jag får de lixom i för tidig födelsedagspresent - dem vet aldrig annars vad jag vill ha.
Nej, jag fyller inte år snart. Först om EXAKT en månad. Men ändå! Man måste passa på!

Så förhoppningsvis är jag ett par converse rikare imorgon. Och en jacka rikare på fredag <3
Jessica + shoppa = kors i taket ! ! ! !

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: DONKEN

fyller du två dagar före mig! men då äru ju cokså vädur. hehe... heeeipahej! :P

2010-02-26 @ 00:22:09
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Kadri

så du fyller 16 år den 24 mars ? Jessica fyller 3 år den 25 mars.

Vad bra att du har hittat vad du vill ha.

Hoppas provet gick bra

2010-02-26 @ 22:32:37
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hahaha ja man får ju dra bort sidådär 7 år, bara... så hade du vart äldre än mig. ghaha :P pöss

2010-02-28 @ 13:31:08
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0