Armband

Imorn döps finaste Lykke. Funderar vilka kläder jag ska ha på mig. Hela hans namn kanske jag inte har sagt, och då gör jag det inte förän imorn heller.
Trevligt-trevligt med dop. Hihi :)

Har funnit en viss kärlek här i livet. Armband. Mörka, ljusa, smala, tjocka, plastiga, silvriga, pärlade, flätade, hemmagjorda, köpta. Ni fattar!

Alla som vill lixom skänka mig ett armband, får gärna göra det. Ett som ni själv flätat ihop, kanke ett skosnöre som ni inte behöver, eller vad som helst.

Har själv bara pärlade armband just nu, jag hittar inte mina andra. Jag har gömt dem på något bra ställe. Så jag har kört hela dagen på 6 pärlade armband på höger arm och min rosa klocka på andra armen. Så förtjusande fint med armband tycker nu jag då.

Eller vad säger ni? Vad gillar ni? Armband? Örhängen? Halsband?
Ingenting alls kanske? :)


Armband <3


Kommentarer
Postat av: sanna

snygg bild! :D



och SILVER ARMBAND!! :D

2010-02-05 @ 10:14:54
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: DONKEN

gillar't! :P

2010-02-05 @ 14:15:01
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0