Ingen rubrik

Nu har Ita åkt iväg till Stockholm med min pappa, hans tjej och hennes ungar.
Hon far vidare hem till Kiruna på tisdag. Så nu sitter jag här i Överum med datan och lyssnar musik i min lugna ensamhet medan alla andra tar de lugnt i andra rum.

Jag saknar min gitarr, att sitta hemma i min källare och bara spela och sjunga allt vad jag känner för. Saknar kylan i min källare på kvällen så man får krypa ner, antingen ensam eller med någon, under täcket och bli varm.
Saknar mina bästa vänner.
Nog har jag allt lite hemlängtan trots att jag har det mycket, mycket trevligt här.
Syster har också lite hemlängtan, så förhoppningsvis åker de hem lite tidigare, så att jag kan möta upp dem med tåg i Luleå och shoppa lite till!

Nu sitter jag med springkläderna på och drar mig för att jag verkligen måste ut och springa. Det är inte direkt peppande att veta att jag kommer dö när jag far ut. Så dålig kondis har jag. Men jag får skylla mig själv!
Ett pissbesök på tossin, sen springer jag iväg. Har aldrig kännt mig såhär seg förr..


Sinnestillstånd


Aa, sinnestillstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0