Kul inlägg. INTE!

Ligger just nu i min säng och väntar på att komma på någonting att skriva om. Har hört att mina kära vänner vill att jag uppdaterar, så jag ska försöka få ordning på detta!

Men vad gör man när man inte har någonting intressant att skriva om.. Eller när det som är intressant är för privat för att skriva? Skriver man då som vanligt om vad man gjort under dagen och lägger in en cambild på någonting random och bara låter det vara?
Är det kul att läsa? Nej. Men jag kör ändå.

Idag har jag vart i skolan, slutade efter lunch. Nu kan ni börja anteckna. Sen gick jag hem. Rasmus kom förbi och vi traskade upp på stan för att titta på en keps till honom, och för att jag skulle lämna tillbaka min minst sagt tighta klänning. Även betala pengar till en vän. Nu börjar pennan bli varm. Efter de gick jag såklart och köpte mig ett paket Ballerina Kladdkaka. Varför inte lixom? Nu börjar pennan snart att brinna. Sen blev det träning för min del. Mycket kul och mycket jobbigt. Sen sprang jag hem. Intresseklubben har nu börjat skaka igen. Pennan den är nerbrunnen. Sen åt jag och for till Rasmus. Där hjälpte jag han med hans läxa och vi drack en proteindryck > VIDRIGT! Därefter fick jag en feting-god glass som slukades på sekunden. Intresseklubben håller nu på att gå sönder. Sen kom min pappa och hämtade mig. Nu ligger jag här.
Intresseklubben har nu sprängts av överbelastning...

Jag är inte på humör. Ganska opepp faktiskt. Fick ett telefonsamtal idag.
Av min fina vän. Inte okej!


Bli inte nyfikna. Jag berättar inte..


Klänningen jag lämnade tillbaka
För de första ser man gravid ut, och för de andra så var jag som en ko i ett fågelbo i den.
För stor helt enkelt. Eller den kanske var för liten..?


Kommentarer
Postat av: mikaela

de var hos dig jag tyckte de var kul ! :D men dock hos mig så kädnes de drygt x) men, de är nog så när man är hos sig själv ? :o

PUISS. <3

2010-05-01 @ 18:39:01
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Nu ligger inlägget uppe om en bild på mig utan mascara och sedan när den är på. :)



Precis som du önskade. Kram

2010-05-01 @ 22:25:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: tilda

den var ju fin! :) och FAN så musklig du sr ut ! (y) :D

2010-05-02 @ 20:37:31
URL: http://karlssontilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0