Annis m. tjejerna!

Ett avklarat prov. Samhällsekonomi. Gick nog ganska bra iallafall. Godkänt får jag, men ett MVG kan jag nog glömma faktiskt. Nu är provet bortgjort iallafall, och det har inte ens varit jobbigt att plugga till det.
Jag och Ita har belönat oss med massage, bad, läsa sms och äta när vi läst klart ett visst antal sidor och svarat på frågor, och det har funkat.
Det har till och med varit lite intressant..!

Nu ska jag och mina tre tjejer snart samlas, och sen uppsöker vi Annis för att tjocka lite mat. Iallafall jag. Resten var nog pank. HAHA!
(fick just ett sms från 2/3 tjejer att de hade pengar. Dags att jag slutar reta dem)

Solen ute lyser, och livet är härligt.
Här avslutar jag!


Ser ni vad jag gjort? :D


Kommentarer
Postat av: johanna

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG



du var OBESKRIVLIGT jävla FUCKING snygg på dendär bilden! och ditt hår är helt jävla underbart!



ÅH, fan va snygg du är!

2010-04-14 @ 22:52:04
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh oh baby!!!

2010-04-16 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0