Underbara fredag! :)

Hej alla lyckliga fredagsälskare!! Fredag idag och ingen är lika lycklig som jag. Skolan idag har vart nice. Musik, Matte, Syslöjd, Engelska.

Efter skolan tänkte jag bara ta det lungt, tills jag fick ett sms av Sanna där hon frågar om vi ska gå och träna. Jag hade ju då glömt att vi bytt dag till fredag, jag trodde vi hade bytt till söndag. Men då var det minsann bara att vara hurtig och ta träningskläderna och gå och gymma. Vi cyklade ynka 5 minuter sen pressa vi lite vikter. Allting på gymmet idag kändes ganska värdelöst eftersom att vi inte körde vårat vanliga program för att tiden inte räckte till. Men vi hade ju kul iallafall! Och säg någonting som är fel med killar som tränar? ;) Hehe^^

Ja, 5 minuter efter våran lilla fredagsuppvärming var det bara att gå över till sporthallen för att påbörja en handbollsträning på 1½ timme :) Det gick väl hyffsat bra men nu är jag helt slut!

Kvällens planer att att kika idol (som redan har börjat), titta skräckis och äta godis med dem bästa! Vem pratar jag om? Ita och Sanna såklart! :)

Morgondagens planer blir något i stil med loppisar och umgänge med min syster och Lykke. Myra-Li har åkt till Jämtön med mommo, min mamma då :) De ska vara där över helgen, så det blir bara mys med Lykke imorgon! Den fina lilla pojken skrattar hela tiden när jag kommer till dem och börjar prata med honom. Och kanske är det dags att få med syster till Kallingarna för att visa upp han för Ita och Sanna. Stolt moster så att säga! :P Jag tror inte det finns någonting finare än barn. Själv vill jag ha kanske 20. Eller 30, om det ens räcker..

Jag har varit lite finulig denhär veckan, så nu ska jag sätta upp the outfits from the week. Såhär kan en ganska normal vecka med min garderob se ut :D

Måndag:                                           Tisdag:

Pannband                                                            
Randig tröja                                    Storebrors tröja

Vitt linne                                          Tighta jeans
< Svata byxor
< Matchande sockar
Onsdag                                            Fredag

We-Tröja                                         Vit tunika

Vitt linne                                         Randiga leggings
<Pösjeans
<Låga vita skor

Jag kan inte hitta en enda bild på vad jag hade på mig igår, men det var iallafall jeansleggings och.. hm.. någonting annat. Jag har hjärnsläpp. Men det var väl lite roligt ändå? :) Och skolans spegel IS THE SHIT. Bilderna på måndag och onsdag :) - Sen här någon dag ska jag göra en bra&dålig-lista på saker jag gillar & ogillar.. Bara för att jag kommit på så mycket saker jag o/gillar.

Nu tar jag ledigt för idag för att bara ha det kul :) Vi hörs imorn!
Ha en trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: iitaak

det var jobbigt att se den långa texten du skrivit i detta inlägg, men när man börjat, så kan man inte sluta xD :D

världssnygga outfits! :D onsdag, fredag typ, ME LOVE! :D (y)

<3

2009-09-11 @ 22:53:04
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: s

fan vad röj det var på gymmet dregel XD AWESOME eller vad säger vi? XD :D:D:D:D:D

"den dagen jag pressar så där mycket av mig själv är när grisar kan flyga". HAHAHAHHA XDDDDDDDD



skräckisar i dag med, med DIG, förhoppningsvis! ;D



och vad skulle jag säga (har bloggar;) och SNYGGA outfits! :D du byter kläder fan oftare än jag byter trosor höll jag på att säga HAHAHAHH XDDDDDDDDDD



<3

2009-09-12 @ 13:35:19
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0