Abiskoresan :)

En sak jag stör mig väldigt mycket på är att när jag loggar in på min blogg, eller vad man nu kallar de, så har jag kommit åt en knapp som gör att hela bloggen är som i ett förstorat format och jag vet inte hur jag får det vanligt.

Nu sitter jag iallafall äntligen vid datan och har en hel del att berätta om faktiskt och har en massa bilder. Kul va?

Kan ju börja med början på veckan då vi var iväg till Abisko. Hela vistelsen där var hur rolig och mysig som helst och såklart är det alltid kul att umgås med fina vänner, vara ute och vara vaken sent på natten. Inte för att vi var vaken så sent för dem flesta av oss var trötta efter vandringen uppåt. Vissa somnade redan vid elva, men jag var nog iallafall vaken till ett. Jag, Ita och Rebecca hade det hur mysigt som helst + våra 5 pojkar (xD) som också mös med oss hela kvällen i Rebeccas 2-3 mannatält. Ni kan ju nästan se en bild framför er att det var lite trångt.. Men vi höll värmen iallafall. Kvällen var lyckad iallafall och kring midnatt bestämde mina vänner sig för att traska ut vid jokken som rann i närheten - medans jag stannade i tältet och vilade. Inte ensam då, Cody hade minsann somnat redan för någon timme sen och låg där och frös. HAHA! :D Den kvällen hade iallafall jätteroligt och det tar nog länge innan jag glömmer den! :)

Dagen efter var vi redo att gå ner mot tågstationen redan vid nio så vi började traska. Hemvägen var inte alls jobbig och jag gick mest tyst för mig själv och tänkte. Den dagen hade vi iallafall vädret med oss. Dagen innan spöregnade de sista halva vägen och storm blev det på kvällen. Efter någon timmes vandring kom vi fram till "Zip-Line", (där vi skulle stanna innan vi fortsatte ner mot tågstationen) någon linbana som gick ned för ett berg på 7 meters höjd. Inte världens upplevelse, men det dög :) Sen traskade vi vidare och kom efter 20 minuter fram till tågstationen där vi väntade på tåget som kom efter någon timme.

Det var väl det som hände de två dagarna vi var borta. Väl hemma var det skönt att ta sig en dusch och sen blev det kvälls-cykling med Ita.

Nu ska jag inte skriva resten av veckan i detalj, men jag har bland annat haft handbollstränigar, tränat på gymmet med Sanna, vart med Johanna och Mikaela, övernattat hos Ita och Sanna, Ita har övernattat hos mig, varit på marknaden med Sanna och köpt sockar osv. Här kommer en hel del bilder :) Jag har haft en helt fantastisk vecka! :D




Finaste vän <3


Gräs(liga)hoppor.

Cody kom fram till mig:
- Här Jessica.
Jag - Vad är de?
*Han öppnar min hand, sätter ner någonting som jag inte kan tyda vad det är och stänger min hand igen.*
Jag trodde att han var snäll och gav mig kråkbär att kasta på Daniel (vi hade krig).
Jag öppnar mig hand och ser någon insekt.
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!
Alla skrattade åt stackars mig som är näst intill livrädd för gräshoppor. Ack hur de kan gå.


Rasmus, Daniel, Rebecca, Ita.




Vadå? Jag är visst lång?!!
Thomas och jag


Thomas våran räddare i nöden.
Vi skulle drunknat i vårt tält ifall han inte var så bra och satte upp de på nolltid :)


Girlpower!                                       Boypower!


Boypower!




Zip-line for the win! :D




En liten avslutande bild sådär :)

Blev bara bilder från Abiskoresan och det tycker jag duger :)
& jag älskar alla mina fina vänner <3


Kommentarer
Postat av: sanna

du är snygg och jag älskar dig!! :]<3333

2009-09-06 @ 22:45:55
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: sanna

OMFG oo my fucking fucking goooooooooood vad snygg den sista bilder VAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR!!!!!!!!!!!!!!!



roliga bilder och ÄLSKAR din saliga blandning av olika FORMAR på bilderna!! :DD::D:D ni verkar ha haft KUUUUUUUUUL!!! :D::D:DD



<33

2009-09-07 @ 19:05:45
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Anonym

så ni har också varit på en sån dära liten "tältresa" :) himla kul att få åka bort så där egentligen, men vi var från måndag - torsdag och det regnade 24.7 typ, ;s förutom på tisdagen då det var nåra timmars uppehåll. men ni verkade ha vädergudarna litegrann på eran sida iallafall ? :)

2009-09-11 @ 17:56:06
Postat av: Michaela

eftersom mitt minne är bra men kort så glömde jag självklart att skriva vem det var som skrev, det var jag så du vet ! ;) puss på dig ! <3 // michaela

2009-09-11 @ 17:57:35
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0