Fredag - Lördag

Hej och hå! Klockan närmar sig halv tolv en dag som idag som idag. Imorn är det söndag. Sista lediga dagen innan skolan. INTE! För GISSA VEM SOM ÄR KOMPLEDIG? JAG-JAG-JAG & JAG!

Sov ju hos systrarna Kalling igår och det var ju nervöst trevligt. Vi åt en massa godis, tittade 2 skräckfilmer och pratade mycket. Jag ska rätta mig där. Jag tittade en skräckfilm och de tittade två skräckfilmer. Såklart minns jag inte namnen men den första var iallafall läskig för att det var som att det hade kunnat hända i verkligheten. Den andra filmen som vi slog på började segt och handlade om hypnos, så jag somnade direkt. Inte för att den handlade om hypnos. Eller va? Jag somnade för att den var dålig. Filmen handlade om hypnos! SÅ DÄR JA! :)

Åkte till min syster tidigt idag för att vara förbi på en loppis på Myra-Li´s dagis. Hennes fröknar hade väl ordnat någonting. Som jag har skrivit innan så är Myra i Jämtön med sin mommo och Calle var i Jukkas med min bror och rev lite i deras stuga. Skit samma! Därför blev det iallafall bara att jag, Tessa och Lykke hade trevligt hela dagen tillsammans. Killen var lika glad som vanligt, samt lite gnällig. Jag och Tessa åt bacon och spaghetti, sov i två timmar, jag fick ett par underbart snygga byxor av henne och så var vi ju då på loppisen. Jag hittade ingenting där men Tessa hittade ett par, enligt mig, snygga skor. Hon var väl lite anti dem men. Min byxor är det snyggaste i världen :D

När jag sedan vid sextiden åkte hem och åt ytterligare en gång så satt jag ju här då igen och kom på den otroliga idén att lära mig en ny låt på gitarr. Har tränat nu en halvtimme sen jag kom hem och det går faktiskt ganska bra. Gitarr är nog bland det roligaste som finns! Typ.

Sen också måste jag berätta att jag fått en massa kläder av Sanna som rensat ur sin garderob. Två par jeans bland annat. Jättesnygga må jag ju då säga! Jag älskar pösiga jeans! Jag är nog den mest ekonomiska 15-åringen i världen. Alla kläder jag äger är kläder som folk köpt åt mig eller som jag fått från deras garderob. Okej inte, men nästan! Hur smart är inte jag!?

/ Fredag \


"Gå med den där t-shirten på Statoil, så kanske folk blir lurade"

/ Lördag \

Älskling!


" Min moster är roligast i världen! "


Byxor av min syster <3


Sisters in all! :)

Godnatt! *


Kommentarer
Postat av: kadri

sv. Oj då måste du vara ju jätte duktig i idrott.



Vilka snygga bilder som vanligt och fina nya byxor.



Du är jätte smart. Det finns ju så mycket annat o göra med pengar än o köpa dyra kläder. Jag försöker o köpa alla mina på loppis.

2009-09-13 @ 09:46:30
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: s

Snygga jeans som du fått av din syster! :D



OCH VI MÅSTE träna gitarr 24/7 så vi 3 kan sitta och nöööta! :D fan vad kul det hade vart!! :D

2009-09-14 @ 11:58:15
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0