Cafédag & varmt välkomnande! :)

Har vart en svinhärlig dag idag. Humöret är på topp må jag säga! Utedag med skolan. Roligt, soligt men samtidigt kallt. Vi fick gå en tipsrunda, sen var vi inte tvugna att göra mycket mer. Jag och mina vänner satt mest och pratade och sen gick vi även runt lite på händerna. Tisdfördriv.

Efter skolan cyklad jag och Ita hem på hennes otroliga cykel och tog oss ett bad i deras badkar för att få bort röklukten från skogen. Sen var det bara att göra sig en aning i ordning för då var det dags för fika och shopping på staden med mina väninnor.
Jag och Johanna shoppade inte så mycket dessvärre, men Ita och Mikaela hade lagt undan kläder till idag. Svinsnygga byxor + en tröja köpte Ita, och Mikaela köpte svinsnygga skor + ett par byxor + ett linne tror jag. Imorgon får jag mitt första hela barnbidrag! Yey! Jag kommer känna mig så rik! :)

Glömde jag säga att vi åt det godaste mackorna någonsin på caféet inne i folketshus? Jag tror inte jag nämnde det, men OJ så gott det var.

Har hunnit fota en hel del idag så det blir lite bilder igen, jag känner mig på topp! :)


Number 1 <3




Ni är awesome! (:





Godnatt människor! (:

Föresten. Vad är bättre än ett varmt välkomnande bestående av en stor kram och en puss av en liten krabat när man inte setts på länge? Tror ingenting slår det! När jag och Ita anlände till henne efter träningen fick jag ett sånt välkomnande. Dennis lilla älsklingskillen blev glad av att se mig och sprang fram till mig.
"JECCAA!" och sträckte ut armarna.
En stor kram och sen en liten puss fick jag minsann idag som sagt. Han är underbar och som en liten, liten bror för mig :) 4 år gammal ung. <3


:') <3

- Itas nya kläder -

Kommentarer
Postat av: s

du + dennis = SÖTAST EVER!!! <33 XD

2009-09-25 @ 23:49:41
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: iitaak

oja, lyckad dag tycker jag! :D goa mackor vare här ;)

älsklingsminakläder! :) <3 dennis.. <33333

2009-09-26 @ 21:46:25
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0