Deppad, men jag har ju mina vänner <3

Har inte lust för att skriva något inlägg. Har jag egentligen inte haft på några dagar, men ändå. Skolan sög, fast i slutändan var det okej. Har vart med Rasmus efter skolan och han är helt toppen! Vi har alltid skitkul när vi umgås, så det var ingen tvekan om att eftermiddagen och kvällen skulle bli bra!

Har friluftsdag imorgon. Skogen, varggropen. Springa, jogga, gå i skogen. Skänka en slant till de rädda barnen eller några andra barn. Så något vettigt finns det ju med en utflykt. Regn eller storm kommer det säkert säkerligen att vara och det är ju alltid lika roligt.

Hur lång kan en vecka vara egentligen? Fredag känns som en evighet bort. Allt känns tråkigt just nu och morgondagen kommer säkert bli en plåga för allmänheten att vistas med mig.

Om ni undrar varför jag skriver ner en massa nedstämda inlägg nu på senaste tiden så är det för att jag är just det, nedstämd. Inte för att jag vill eller borde vara det, men jag är det. Man kan inte vara glad hela tiden. Det är bara överskattat och överdrivet - att hela tiden skriva om hur glad man är. Tillslut orkar man inte vara glad och det är bra att vara nedstämd också någon gång, då blir det roligare att vara glad.

Men jag har världens bästa vänner!



Ita & Ralle
Jag älskar er
!
Ni är bäst!
För mig är ni guld värda!
Utan er skulle jag gå under!
Tack för att ni finns!
<3

Kommentarer
Postat av: kadri

Sv. Inte är jag stark. Men det är säkert något litet.



Här är det skollåv i dag och imorgon. Stackars ni som får gå i skolan.

2009-09-24 @ 07:58:01
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: iitaak

-Nej, jag är INTE knäpp som kommenterar först nu xD Har missat ett antal inlägg :s x)-



Du är bäst tycker jag! :D Utan dig, skulle det inte vara någon Ita. Me L.O.V.E.S you bv! (: <3<3<3<3<3

2009-09-26 @ 21:51:09
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0