En sjukling.

Ungefär såhär har jag sett ut större delen av dagen. Täcke, långfillingar och sockar. Fettigt hår och pösig tröja. Jojomänsan. Är man sjuk så är man. Ont i huvudet, värk i hela kroppen och fryser som en galning. Ingen feber.
Min vad håller på att spricka och värka så att jag nästan dör. Går på tå med högerfoten (eller vad man nu säger). Ett sendrag startade de hela igår. Under matcherna märktes det inte men idag när jag vaknade.
S - M - Ä - R - T - A !
Nog om det.

Det jag ska roa mig med resten av kvällen ser ut såhär:

Juice, Yoghurt, No-häfte och hästliniment.

Juice för törsten, Yoghurt för hungern, No-häfte för allmänbildningen och hästliniment för vaden.

Ingen skola för mig imorn så sen kväll idag.

Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Kadri

Stackaren



sv. Tack. Har försökt o skriva en örklaring nu under samma inlägg.

2009-11-03 @ 08:11:10
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: DONKEN

tack :) jag länkar din blogg på min, så jag kan kolla den ibland. hähä.. :P

2009-11-03 @ 11:30:58
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0