Min fantastiska vecka!



Cody (:

På onsdag var det en sån dag att det var nämligen så att min fina vän Cody skulle ha dansuppvisning med sin dansgrupp. Hiphop, ni vet. Morderna saker. Han och de andra killarna var hur grymma som helst och jag blev riktigt imponerad. Idiot som jag är så glömde jag såklart min kamera hemma, och kunde därför inte fota/filma under dansen, då min mobilkamera är dåligare än dålig. Är ännu arg på mig själv. Men jag får fota nästa gång!
De var hur som helst jätteduktiga och trevliga allihopa!
-


Laga mat!


Äta tacos!


Sjunga singstar!


Spela pingis!



Vara fula!

Torsdagen blev en såndär härlig dag den med! Det var tacokväll med laget på Vargen - en skola. Där vi också spelade pingis, hade frågetävling och sjöng singstar.
Toppen! :)
-


Momma's matgrejs


Mat. Man brukar äta det.


Nyttigheter och oNyttigheter

På fredag var det bestämt att jag, storebror, mamma och Stefan skulle äta ute och sen gå på bio. Bestämt och gjort. Vi käkade, sen var det dags för Luftslottet Som Sprängdes.
Värd att se för den var riktigt bra. Första filmen -Män Som Hatar Kvinnor är bäst, sen trean - den vi såg, och sist tvåan -Flickan Som Lekte Med Elden.
Det var fredagen.
-







Lördagen bestod av handboll, klippning, umgänge med nästansystrarna, bad och godis.
Vi spelade 4 matcher. Förlorade 4 matcher. Alltid lika kul att förlora. Inte.
På kvällen var det däremot dags att umgås. Sanna och Ita var frivilliga och vi bestämde oss för att gå på Statoil och köpa godis och dricka. Sen ville jag och Ita bada, så vi gjorde det också. 02.20 tyckte vi att det var dags att ta fram saxen och pallen, och så började Sanna att kapa mitt hår. Efter dryga en timme var hon färdig och jag fick se resultatet.
ATT jag blev nöjd! Fin lugg, bra uppklippning, inga dåliga toppar. Och fortfarande långt hår! Då har man lyckats! Hon är så duktig, min fina nästansyster :)
-


Lilla Lykke har blivit så stor att han kan hålla upp huvudet riktigt bra när han ligger ned, och kan dessutom rulla från rygg till mage! :)
Angående den högra bilden, ville inte Myra-Li ha sin egen tröja. Så varför inte lixom?




Min söndag.

Var och kollade dam&herrmatcher på sporthallen sen bar det av till min syster och mina goingar till systerbarn! :)
En massa bus och även här en hel del Onyttig mat. Mat som mat! :D

Det tar nog ett tag tills en vecka blir såhär bra igen! Men jag överlever! (:

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tycker Flickan som lekte med elden är bättre än Män som hatar kvinnor, män som hatar kvinnor är så våldsam och man mår illa av att kolla på den. Både för tanken att sånt faktiskt händer på riktigt, och för att se blod & snusk. gött.



vill se luftslottet som sprängdes :(( får vänta på att min bror fixar den åt mig :)

2009-11-30 @ 19:34:52
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: DONKEN

auww.. :D mycket härligt. verkar haft det helt underbart. :P GÖTT gott. :P

2009-11-30 @ 23:14:55
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sanna

Naaaw gullig du är! :D

många fina bilder! sööt dina småå barn är! :D

<33333333333

2009-12-01 @ 18:39:50
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0