Mina röda Converse!







Fick detta fina kort + ett paket av min systerdotter för några veckor sen.
I kortet står det:
Världens bästa moster, tack för ett roligt sommarlov!
Bad, skratt "bråk" och massa bus och mys!
Bamsekram / Myra-Li

Hon kommer fram och räcker mig mitt paket och säger:
Öppna Jecca! Det är dina skor! Spännande va?

Är hon inte den finaste i världen!? Fast även fast hon sa att det var mina skor, förstod jag inte att det var de röda conversen som jag önskat mig ett bra tag!

Tyvärr hade de på Caliroots.com skickat fel storlek, så det var bara att skicka tillbaka dem, då de var för stora.

Nu för någon vecka sen kom de tillbaka, fast rätt storlek och de sitter som smäck!
- Som "plåster på såren" för att vi var tvugna att skicka tillbaka dem, fick jag med ett par godluktande runda bollar (låter fel), som man ska sätta i skorna för att förhindra äcklig lukt. Hur bra som helst ju!
Hittar ingen bild på google och har glömt att fota dem.
Men här kommer bilder på mina skor iallafall!








Det var några bilder på mina älskade skor! :)

Tack igen Tessa - och Myra-Li såklart! :) <3

Kommentarer
Postat av: sanna

hahhahah NAAAAAAAAAAAAAAAWS vad söt hon är myra som sa så hahahhahahha! <333333333333333 XDDDDDDDDDDDDDDDDD



snyggasomfåvardom!

2009-11-25 @ 10:30:44
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jääävligt snygga :P och ser sköna ut med. men kan man ha dem när de är kallt också? :P

2009-11-25 @ 14:20:56
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sanna

**** ****** !!! <3

2009-11-25 @ 16:21:48
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: storesyster

Bilderna på skorna var jättebra, jag vill nog själv ha ett par sånna. =)

2009-11-25 @ 22:42:04
Postat av: Anonym

men vad skoj att få en så fin present och vilka fantastiska bilder



sv-. det gick bra och jag hr fått veta att den kommer ut om 1 vecka och jag ska heta Irma i artikkeln. Jag sa ju att det var bra o skriva vem vi är men tidningen tyckte att det var bättre så.

2009-11-26 @ 18:07:27
Postat av: Kadri

men vad skoj att få en så fin present och vilka fantastiska bilder



sv-. det gick bra och jag hr fått veta att den kommer ut om 1 vecka och jag ska heta Irma i artikkeln. Jag sa ju att det var bra o skriva vem vi är men tidningen tyckte att det var bättre så.

2009-11-26 @ 18:07:47
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha ÄLSKLINGS DU!! (märks de när det är jag som skriver eller, stora bokstäver i varje kommenar fan) XD



jag ska uppdater mer lovar!

var det jag som drog in dig hit, tack vare mig som jag har sysselsättning om dagarna?

generad jag blir när du säger så!

2009-11-27 @ 00:08:11
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0