Plugg och lite mer plugg.

Jag förstår om ni är arga på mig för att jag inte skrivit på länge, men jag har inte haft någonting att skriva om, och har det heller inte nu. Eller jo egentligen, idag har jag haft kul, men det ska jag skriva om en annan dag, när tid finns över och när kameran är i närheten :)

Nu ska jag plugga SO. Andra Världskriget. Fattar ni hur kul man kan ha som 15:åring i dagens samhälle? Plugga.. plugga.. Nästa dag: Plugga. Dagen efter de: Plugga lite till. Fram till jullovet. Då ska man också plugga.

Har även suttit över idag till 16.00 för att få gjort ett matteprov, för vi har börjat med översittning om man är sjuk en vecka i skolan. Idiotiskt! Om man vart sjuk borde man få göra det under en rast eller lektion, om man däremot skolkat och har ogiltig frånvaro - kan man gärna sitta över, rätt åt en isåfall. Nej, skolan vill att man ska komma och göra prov oavsett vad. Feber, magsjuka, influensa. You name it!

Blir samma nästa vecka. Kvarsittning till 16.00, då jag också missade NO:provet när jag var sjuk. Ni fattar. Jag gillar det inte!

Nu ska här pluggas. Ha det!


Kommentarer
Postat av: DONKEN

hoppas att det går bra för dig! :)

2009-11-12 @ 11:42:51
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Kadri

men stackaren. plugga inte ihjäl dig bara.

2009-11-16 @ 08:00:18
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0