Fredag (:

Skrev inte igårkväll. Min pappa skulle sova och jag tittade Scrubs istället, sen gick jag och sov.

Igår var jag otroligt duktig och städa mitt rum så att det glänser idag. Sen var jag med Johanna & Mikaela. Ingenting speciellt var det väl som hände där egentligen, vi var bara mest och hade det trevligt. Efter en stund av kom Had och Cody hem till mig och vi gick vidare till Statoil. Jag var nyttig och köpte ingenting till skillnad från dem andra. De köpte glass och dricka. J & M skulle vidare till J sen för att färga hennes hår så jag, C & H fortsatte hem till mig. Vi tittade en massa gamla roliga klassfoton från förr i världen och sen så gick vi hem till Had. Där gjorde vi mest ingenting, bara satt och pratade och tittade på kort där också. Sen skulle jag hem. De följde mig hem och båda berättade lite av deras historier om hur det var att komma till klassen, och för Cody - utan att kunna svenska. Intressant & roligt att höra :)

Resten av kvällen tillbringade jag som sagt framför tv:n och också lite med min kanin. Ja, min kamera har vart min vän igår så jag har fotat en hel del.

Idag har det blivit att vara med Myra hela dagen. Calle skulle ner till deras stuga och tjära (stavas de så?) båten och jag följde med för att passa Myra. Vi kastade en hel del sten i vattnet, lekte i bilen, åt godis och ja - fotade. När Calle var klar med det han skulle göra för dagen åkte vi hem till dem. Där har vi busat, ätit mat och tittat tv.

Får se vart resten av dagen tar mig. Jag ska nog faktiskt ta och se talang med min syster och hennes familj, innan det vet jag inte riktigt vad som händer :)

Sen så vill jag bara säga: GRATTIS MICKE OCH MOA TILL LILLFLICKAN! :) -
Våran handbollstränare Micke har nämligen blivit pappa, visserligen igår, men jag fick reda på det idag. Söt var hon också! :) Gå in på www.nll.se - webbisar - gällivare BB och BAM, där är hon :) GRATTIS MICKE! (:


Majki. :)


Had ;b


Cody ;)




Scrubs




På g till stugan


Kasta sten




skulle precis börja åka hem :)


Hon somnade i bilen - Jag bärde in henne. Jag älskar det, när hon sover i min famn :)


<3


Vi 'drack kaffe' ute på balkongen :)

Dethär inlägget har tagit ungefär två timmar att skriva, så det som står ovan är skrivet för 2-3 timmar sen. Men nu ska jag snart åka till Tessa och dem iallafall, det är på väg för att hämta mig.

Två frågor bara.
1.Ska bilderna jag lägger in vara såhär små, eller stora som förut?
2. Ska jag lägga in många bilder per dag tycker ni, eller ska jag bara lägga in någon bild då & då så det blir mer speciellt typ ? :)

Höörs.

Kommentarer
Postat av: johanna

1. ha dom små, då laddar dom fortare :)

2. MKT BILDER :))))))))

2009-05-23 @ 01:08:03
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej syster! Kul tycker jag det är med bilder, liten stl är bättre, men jag tycker inte du ska snåla med bilder, ju fler desto bättre nästan! Bilder är som pricken över i:t, som grädden till kladdkakan, som kakan till kaffet..det gör inlägget komplett! =) kram

2009-05-23 @ 13:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0