the fantastic IIII :D

jahapps. då börjar jag med mina vanliga små inlägg här då. dagen har vart skitkul!

skolan idag var inte så farligt jobbig, men den ids vi inte prata om bara att jag är ikapp i matteplaneringen, jag är nämligen klar. så himla cool är jag!

efter skolan gick jag och ita hem till henne och hoppade studsmatta fast att det var ungefär -40 grader ute. vi hoppade ett tag tills vi såg långt bort vid horisonten (xD) att had och cody kom cyklande/gående. vi gick in till ita och gjorde inte speciellt mycket. efter ett tag av inte göra någonting speciellt skulle jag hem och äta. åt ganska lite mat eftersom att jag visste att pojkarna skulle dra med oss till annis för att käka. jag och ita tog - fick, de bjöd oss - varsin mellanstrips och had och cody tog. ja..? stora hamburgare med massa strips. jag dog efter halva min strips, samma med ita. sen var dom också döda, när de ätit färdigt. efter annis gick vi hem till mig och hade bara allmänt roligt. skrev på min vägg, pratade, pratade en massa och ja.. had och cody kände sig onyttiga efter annis så de gjorde lite armhävningar och annat bajs. sen.. kära vänner. började de slå varann!! HÅRT i magen, knäade varandra i magen och jag vet inte vad. ja, och den andra stod och spände magen och tog emot slagen. de tyckte att det var kul, inte jag och ita. -.- puckon

 trots att vädret varit bajs - har dagen varit hur bra som helst! - hoppas på sol imorn (:

jaja, dagen har iallafall vart sååå kul och just nu väntar bara en lång(kort) skön sömn sen är det skola imorn och vi slipper någon lektion för att vi har teater. jättenice! :D


tappade liiiite lust att kliva upp när vädret var katastrof!


hade på min - och itas - nya scarf idag :)


härliga bild! :)


härliga människa! :)


beccom :D jecca bom. så kul!
( jag ser full ut xD )


hos had =)


nördar


deras mat


vår mat. tack så mycket boys (:


...


...


...


and here we are, the fantastic 4 :D

Kommentarer
Postat av: sanna

snukkingar! ;D fan vad gött det såg ut!! :( synd att man är fattig och behö ver pengarna till annat. ska bli som blondinbella när jag blir stor! x)

2009-05-07 @ 18:21:53
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Lenita

jaa, the fantastic 4- rätt bra namnval ändå ! :D xD vi är fan i mig bäst ! ;) kul hade vi ! :) :D <3333

2009-05-08 @ 00:28:56
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0