Tors-dag

Jag glömde att säga att jag är less på att jag aldrig lär mig. LESS!

Nu till min mer glada sida. Jag ska inte skriva speciellt mycket eftersom att det ändå inte kommer speciellt mycket glatt ur mig just nu. Idag har jag vart med Rasmus. Idag har jag varit i skolan, gått i stormen, fått mvg på bokrecensionen. Ja, det är väl vad min dag har bestått av.

Jag nämnde mina konstverk från bilden i förra inlägget vad jag kan komma ihåg, och det är det ni ska få se idag.


En skiss.


Till denhär. Flera nyanser i blyerts.


Halvfärdig sommarbild.


Ritade någonting väldigt avancerat från skolgården.


Vi skulle rita ett skivomslag och en affisch. Skivomslaget är borta.


Ví skulle måla av en konstnärs bild.


Likt va? xD
Det visade sig att jag bara hade med halva bilden.. Det var visst en gumma som ammade en naken unge. Tss, det skulle vart en syn att se mig måla xD


Det gick någon på bron och alla grodorna tystnade med ens.


Ita fick den. Jag hade tråkigt en bildlektion.


Någon ansiktsövning.



Olika nyanser i blyerts. Inte färidig.

Det plus sex äpplen och tre bilder av klasskompisar har jag åstadkommit under hela åttan. Grym som jag är! Plus då lite kladd i mitt kladdhäfte, men det är ingenting. Äpplena var det tråkigaste genom bildens historia och jag tror att jag hade avlidit om jag ritade ett äpple till den terminen.

Nu över till helt andra saker. Imorn ska jag på stan och köpa mig ett par byxor. Jeansleggings. Välkommen till 2009 Jessica. De går på 225 kronor tror jag närmare bestämt, och jag har ju ett presentkort på 500 kronor. Härligt värre! :)
Nu är frågan bara vem jag ska gå med. Det är som inge roligt att gå ensam. Sen, om jag skulle hitta min plånbok, skulle jag nog faktiskt ta och köpa en morsdagpresent till min mamma. OM jag hittar min plånbok. OM! Annars får hon en tom flaska med vatten i, en gul tröja i färgen röd och ett par korta långkalsonger. Mm. Grattis mamma! -.-

Nu har jag suttit vid datan alldeles för länge, så jag ska sitta ett tag till.. Sen skriva ut ett fåtal bilder från skrivarn och kanske börja rita om jag orkar. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0