upp & ner

att man kan ändra sitt humör från att vara på botten, till att åka upp till toppen!

jag är sååååååååååååååååååååååååååååå glad! jag är så himla glad att jag har dem vännerna jag har och är så himla glad att allt bara kan vända så fort till det bättre!

jag är såhär himla glad! - anledningen ids jag inte gå in på eftersom att det inte är i det fallet nu, det var bara.. som vi alla trodde! men jag är så glad! att folk kan ändra det dom tycker och bara, fortsätta! - JAG ÄR SÅHÄR GLAD! :D

idag har jag iallafall vart i skolan, nice eftersom att det inte var speciellt ansträngande. var på teater.

efter skolan sov jag någon timme sen satt jag vid datorn och sen var det träning på lombia. löpning.

det var härligt att springa och ärligt talat blev jag inte trött alls. vi höll ett lågt tempo och min kondition tog inte vid speciellt mycket. vi ska öka tempot om några veckor, då lär det bli jobbigare. men efter träningen var jag hurtig och sprang hem då också, så skönt. joggingturen hem var jobbigare eftersom att jag höll ett högre tempo, men när man sprungit klart är man bara så glad att man har gjort det.

väl hemma så kom jag på att det är ju min träningsdag idag, träna varannan dag gör jag, om jag inte skrivit det. så jag satte mig ner och började med 100 sittups och lite egengrejer. så skönt när jag var klar.

så har jag och min syster fixat en blogg åt henne, pga. att jag inte är king på att fixa design så länkar jag till hennes blogg när vi fixat den färdigt. johanna, du får hjälpa mig! :)

sen kom dagens vändpunkt. allting rasade. tankarna for igenom mig att hur fan ska det bli nu..? hur blir det med hon, han, den, det, mig, han, hon. tusenmiljoner tankar for igenom huvudet. det kändes så pissigt.

sen kom raden där det stod : YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!! ' och hundra miner ). DÅ var jag nog den lyckligaste i världen!

ganska sjukt att från att verkligen inte fatta att det är sant det någon säger (på ett dåligt sätt), till att verkligen inte fatta att det är sant (på ett bra sätt). jag darrade... och gör det än!

och nu är jag så glad. ska gå och lägga mig snart med mitt humör på topp. imorn blir det röj! :D


det var så skönt att springa!


och min syster då! :D


GLAD! :D - NI ÄR BÄST!

underbar dag, underbara vänner, underbara besked, underbara allt! :) och hans underbara mamma!  x)

Kommentarer
Postat av: Lenita

jaa ! :D herregudändå ! :D ....älskar oss ! ;D <3 vart inte heller så där jätteanfådd och helvette efter dagens träning, var bara skön att få komma ut och röra på sig lite. vilket vi borde börja med `? :) like you were talking about ;p

2009-05-08 @ 00:24:33
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: johanna

:) :) :) :) :) :) :) :) :))) tänk om de hade hänt! :|

2009-05-08 @ 16:58:17
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: sanna

Vad är det únderbara beskedet? ;P

2009-05-08 @ 17:39:54
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: sanna

Vad är det únderbara beskedet? ;P

2009-05-08 @ 17:39:56
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0