En oplanerad planerad lördag.

Planera denna dag blev ju sannerligen inte som planerade men det blir nog fint ändå. Skulle kolla någon film med Had & Cody, men först måste jag duscha. Sitter här med en 'Lilla-My-Toffs' på huvudet och håret nästan drunknar i fett. Okej, inte riktigt så, men det ser för hemskt ut..

Idag har det ändå vart en jättetrevlig dag. Jag och mina kära vänner Ita & Sanna har tillbringat stor del av dagen på stan. Vi tittade på avslutningskläder och jag hittade nog det jag ska köpa. La undan en skitsnygg klänning på b-young men ifall jag skulle vela använda den, skulle jag måstat sy upp den med tvillingnål på syslöjden och hela tjofset. Så jag tror jag ska ta en annan fin liten pryl, hemlighet.

Annars så var planen när vi var på stan, att köpa någonting fint till mamma på morsdag. Jotjena! Jag glömde ju inte alls det helt och hållet när vi var mitt uppe i att prova snygga kläder.. Så när alla affärer stängde, kom jag på det. Heja mig!

Jaja, annars har vi haft mysmat hemma. Tacos. Tess & Myra åt då där, hos mamma, med oss och ja, det var gott! :) Vi åt också glass efteråt, såndär god chokladglass i strut. Det kändes lite som att jag var sex år igen.. Vi åt ofta sådan glass efter mysmat förr :)

Igårkväll, som ni inte alls bryr er om egentligen, sov jag hos Ita. Vi lade ansiktsmask och hade trevligt. Tyvärr är kameran kvar där så ingen bil på det kommer upp. Sen somnade vi vid sex imorse, Cody höll oss vakna via msn. Att vi hade roligt x)

Nej, nu ska jag hoppa i duschen sen möta upp pojkarna. Ha en bra kväll! :)


Mina brallor :)
Var ju föresten också på stan igår, men Had & Cody. Lade undan ett par byxor i onsdags som kostade 225 :- . Heja mig igen! Det var tydligen bara rea på dem just onsdag och torsdag. Så när jag kom dit på fredag, kostade de 300 :-. Men, de är mina iallafall :p

Föresten gjorde jag och Ita ett hett kap idag. Köpte ett par skor för under hundringen på coop. Först skulle vi dit och kolla på morsdagspresent, eftersom att staden var stängd, men det slutade med att vi faktiskt köpte ett par vita par skor var. Så värt! :) Snygga var de också! :)

Nä nu ni, ska jag fara och flyga. Hejssvejs

Kommentarer
Postat av: sanna

snygga bralls! :D

2009-05-31 @ 12:08:25
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0