torsdag :-D

jag är verkligen på blogghumör idag just nu. jag är glad, utan att ha speciellt mycket att vara glad över :)

ja, vart ska jag börja. fårn morgonen som vanligt kanske. jag vaknade, trött som en död tupp men klev ändå upp från sängen, gick på toaletten, halvsov där, gick och la mig i pappas bäddsoffa. jag älskar när har inte hunnit bädda igen den efter att han har stigit upp, så jag kan lägga mig där i ytterligare tio minuter och sova. sen åt jag frukost och for till mamma. där jag faktiskt hunnit lite mer än innan på mitt projekt. sen var det skola. ingenting speciellt hände innan idrotten som vi hade på lombia. skridskor. olyckligtvis spelade vi boll - studsa, kasta, göra mål. och just när jag jagade bollen och tänte ta upp den som rullade på isen råkade ita köra över mina fingrar med ena skridskon. fast bara 3 fingrar. väntser lillfinger, ringfinger och långfinger. det låter värre än vad det är, fick bara ett litet sår ( om man kan öppna sådär och prata med, som en mun ) på lilla fingret, sen skrapsår på de två andra - men jag fick ont i magen, jag trodde mina fingrar var av.

efter gympan var det bara att traska upp till skolan, äta mat och sen gå och kolla grease på folketshus. den var riktigt bra, bara lite dåligt när det var på svenska ''sandy, jag klara mig inte utan dig'' ''dÄnni, hur kunde du, du är så falsk''. lite sjuk att höra det på svenska, men annars var den helt okej! :) för att skryta så var ju min bror med i orkestern och min kusin var med lite i teatern, ägda ni var nu va !? :-D

efter musikalen, inte teatern, förlåt mig - gick jag hem, sen till fammo & faffa och pappa kom och hämtade mig. jag åkte på 93;ornas träning, tränade, åkte hem och åt, till våran träning, tränade - och nu sitter jag här.

jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är för att jag fick godis i födelsedagspresent. jag har godis så det måste räcka till sommarn, det måste! det är så nice att komma hem och känna sig sugen på någonting och veta att det finns hur mycket godis som helst i min zoolåda + två drickor :) mys!

och vi var föresten på konsum och köpte kaninmat också, för det behövdes, och då passade jag på att köpa glass. cornetto jordgubb. det måste ju ha vart minst 8 månader sen jag åt en sån. ska bli spännande att smaka den igen!

nu har jag inte mycket mer att säga. ska nog hoppa i duschen, ta fram min glass, lägga mig i sängen och läsa min bok, sen sova.

och imorn åker jag till svappa och spelar en match med 93:orna. det får vi ju se hur det går. heja mig! -.-

förövrigt i helgen ska jag och ita kanske mysa med ben och jerry´s och någon bra film. vi har inte hunnit umgås mycket de senaste veckorna jag och hon, pga av alla mina extraträningar, plus de vanliga träningarna. sen också alla helger som har gått bort till handboll och nu när jag har projektet att fila på också. + alla prov och läxor som ska in hit och dit. därför firar vi varje helgdag vi hinner vara med varann med b&j-glass. eftersom att vi inte slösar mycket pengar annars med varann, eftersom att vi inte hinner umgås på vardagarna. så det ska bli mys :)


jag har hittat sladden till min kamera, därför kommer det in lite bilder från dmhelgen :) jag och michaela.


JESSICA TILDA


+ en bild från praoen, när jag dammvippade.


och skridskor :-D

cody åkte föresten skridskor för första gången, och det är som så synd om han. vi andra har jku åkt sen vi var typ 6 år gamla, och han åker första gången som 15:åring. men han var ju duktig ialllafall, och han är så himla härlig :D


på tal om cody :D - jag, ita och had satt och asgarvade åt detta för några veckor sen. vi tyckte tydligen att det var jättekul att han inte märkte när vi satte papper på hans keps. - vi går i 8:an  3:an



ungefär såhär mycket godis har jag :) graaaaaaaa!


och på tal om klasskamrater :) - goavänner (:

nu ska här sovas, vi hörs imorn om tid och ork finns (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0