tisdag,

gårkvällen var riktigt nice, ni vet - glass och film. narnia var hyffsat bra faktiskt, såndär gråta-i-slutet-film och glassen var makalöst god. första narniafilmen var bättre tycker jag, lättare att förstå > men som sagt var 2;an också bra.

idag har jag vaknat vid tio. - det konstiga är att jag inte har något minne av vad jag gjorde innan tessa kom förbi, för att vi skulle börja fixa lite småa saker. konstigt!

vi fixade iallfall ( känns lite värdelöst att skriva att vi 'fixade' när ni inte fattar vad jag pratar om, men vi fixade iallafall.

när tessa åkt iväg så var jag trött som en gris och sov i någon timme. sen fick jag ett ryck och började rensa mina kläder. jag har mer exakt 157 plagg hos mamma > underkläder och sockar är räknas inte < . jag sparade 118 plagg och slängde 39. jag som skulle göra en grovrensning, jaja. och här sitter man och klagar över att man inte har kläder. jag har tror jag 13 par jeans och sammanlagt 17 par byxor , om inte mer eftersom att de var ett litet tag sen jag räknade, och inga byxor rök idag. / fast å andra sidan var dedär bara kläder jag har hos mamma, inte pappa. så jag kanske har ja, 40 plagg till minst. det känns onödigt. och hälften vad jag sparade kommer jag aldrig använda, men jag täcker 'tänk om'.

nu ska jag nog hitta en film att sätta in på usb-minnet, och sen kolla film hos mamma.

och vet ni vad jag också ska göra? jag ska fixa bloggen :-D KUL VA ? :D


kläder jag valde att kasta / ge bort 34 st,


kläder jag valde att spara, 118 st,


tog en bild när jag var hos fammo&faffa igår :-)


så var jag ju med johanna igår också :)

det var allt jag hade att bjuda på idag, snart bär det av till mamma med lille smått och gott i bakfickan kanske, dock utan film eftersom att jag glömt ladda ner det kom jag på nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0