GLAAAAAAD!

det är skitanskul när ni kommenterar mycket, och säger till om allt och inget, jätteroligt! :D

F.93 i kiruna tog GULD! jag är så himla glad just nu, såå himla glad! vi tog guld i dm, Distriktsmästare! (y) jag blev matchens lirare med 6 mål (: - och jag fick en massa beröm av olika tränare, och jag är så jävla glad! det gick så jävla bra idag så att det nästan inte är sant. det är så kul när det äntligen kommer fram på en match att man har tränat hårt. så därför är jag glad! :)

och så är jag fruktansvärt glad för itas skull! SÅ glad. vilken toppendag alltså.

förutom att på träningen idag så fick jag ebbas huvud/axel mot käften. började blöda fruktansvärt och det var då från ett jack i läppen. + att ena min framtand är lite lös =/ - ska boka tid till tandis imorn. :)

sen har jag inte mycket mer att skriva. dagen har vart hur bra som helst och jag är jävligt glad! och mätt!

GULD!


matchens lirare! :)


ungefär så här glad är jag xD


lite halvt misslyckad bild på att visa hur glad jag är.. och ingen bättre bild blev det heller x)


mitt snygga jack i läppen.

sen var det väl inte så mycket mer. jag är mest bara glad,glad,glad (y) =D

vi hörs imorn, då blir det att ta tag i pluggandet och alla skolarbeten -.-




Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; åh vad härligt du, grattis D

2009-03-29 @ 22:59:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: sanna är bäst

ajajajja, snygg tröja, vongrat! :D

2009-03-30 @ 17:57:49
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: tilda

du äger ! ;)))

2009-03-30 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0