fredag den 13 :D

ja, vart ska jag börja. skolan var inte sådär värst rolig egentligen. blev lite småbråk och utskällande hit och dit och ingenting jag egentligen ids ta upp, så jag slutar.

efter skolan var jag, ita, johanna & fanny på lite ärenden här och var. 15årspresent till mikaela. ni fattar..

sen gick jag till fammo och var där till 3 ungefär. det är så mysigt där, man är som så hemma. jag går och tar någonting gott från kylen, sätter mig vid tv;n, kollar program, löser korsord i köket, lägger mig på soffan och sover.. sånnadära vanliga saker. jag är så glad att jag har min fammo & faffa :) <3

sen hände det en massa ointressanta saker däremellan som jag inte heller ids ta upp. jag var iallfall förbi ita ett tag och slog in lite presenter - hon gjorde de - sen kom pappa och hämtade mig, och vi for på träning. jo ni hörde rätt, träning ;-) - det kunde ni inte tro om mig va? att jag skulle röra på min tjocka bak och träna. he :D

efter träningen åkte jag hem till pappa och åt, hem til mamma och duschade, klädde på mig och fixade mig lite, sen gick (sprang) jag och ita till mikaela som hade lite kalastajm. jag sa till hedda att hon skulle ringa till mig så vi skulle komma ner och hämta henne, eftersom att hon inte visste var mikaela bodde. så ringde hedda oss när hon var där, och vi hade inte börjat gå. så lyckade är vi. det var mitt fel.

hos mikki var det bara trevligt för hela slanten. vi hade en massa kul. alla som var där var, - mikaela, johanna,ita,hedda,sandra,amandak,amandal,martin och jocke.. - om jag nu inte glömt någon. också jag då.
det blev mest att amanda,sandra,jag,hedda och ita satt och pratade bajs. ärligt talat, bajs. 15 år och vi pratar bara en massa skit. mer än vad som är värt att veta kom fram xD - jag,ita&amanda var värst. - mikaela, johanna & amandal var i de rummet som martin och jocke befann sig i, för det mesta. - vi var alltid i olika rum nästan - men det var jättekul :-D
vi sprang också runt mikaelas hus, bara för att vi är så busiga - jag,ita,mikaela,johanna och sandra. hela kvällen får  10/10, lätt :)
tack mikaela för att jag fick komma, och för att vi fick ha askul och tack för allting :) <3

och nu så sitter jag här och måste börja tänka refrängen. jag ska upp om 5 timmar. klockan 05.00.

men fredagen blev iallafall riktigt lyckad. dels pga av träningen, och mycket dels på grund av mikaelas f15kalas :)

här kommer lite bilder från kvällen ;


som alla förstår, drev jag att vi köpte en 't-shirt och lite småsaker' - vi köpte ;
badrosor
vattenljus
nagellack
lypsyl
kondomer
vibratorring ( xD )
och en scarf
=D


mongohedda, mongohedda..


urbra bilder från kvällen. men iallafall - amanda - ita - sandra - mikela - amanda <3


lite bättre bild på snyggatjejerna - lite mikaela ' sandra,hedda,amanda :) <3


och så jag då. hemma =) - visst ser jag ut att vara typ 1.65 ? x)

nu ska jag faktiskt ta och sova.. måste upp tidigt imorn :) , jag och hedda åker på läger och det ska bli roligt (:
ska sätta upp mitt schema för helgen, så ni får vara lite avundsjuka när ni sitter hemma och chillar och sover så sött i era sängar :)

äh, det gick inte. men vi har te träningar imorn 2 timmar långa.
på söndag börjar vi dagen klockan 07.00 genom att jogga ute i 20 minuter.
sen har vi en träning som är 3 timmar lång, vilket kanske bli internmatcher, och sen så har vi en träning till som avslutning på söndag, som är 2 timmar lång, som är internmatcher, helt säkert :) , sen kommer vi hem - och har prao på måndag :)

vi hörs nångång nästa vecka. har de 1000 gånger bra :)




Kommentarer
Postat av: johanna

halllllååå, de saknas ju en present i presentlådan! :o ;D

2009-03-14 @ 12:20:37
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: mikaela

tack för att du kom + tack för presenterna <33333333 :) ha de så kul på läns :) <3

2009-03-14 @ 17:14:57
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

fan vad kul det var! :D

2009-03-14 @ 20:14:30
URL: http://amandakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

fan vad kul det var! :D

2009-03-14 @ 20:23:33
URL: http://amandakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0