nya bilder , :')

det slog mig på träningen att ' hej det är måndag ' . jag trodde att det var torsdag av någon konstig anledning.

skolan idag var ganska jättetrevligt. helst badet, massa skoj & stoj. sen ligger jag faktiskt på veckans planering i matten. heja mig! jag har aldrig, [ de två värdelösa första veckorna efter sommarn räcknas inte] vart ikapp i planering, men se på tusan, nu är jag det.

föresten 'fluppen' - att jag är rolig alltså. jag fluppade från en stol idag, och det var inte vilken flupp som helst. fötterna var ovanför bänkarna när jag sedan flög på ryggen. och jag hade ingen anledning till att ramla. alla skrattade, och annika blev arg på just hedda för att hon skrattade. det roliga var att just dnhär lektionen passade vi på att filma in lite med johannas mobil på lektionen för skojskull. och så riktade hedda mobilen mot mig ett tag, sen så fluppade jag. alla var överlyckliga för att hon filmade mig > och en för att göra er besvikna. hedda riktade mobilen UPP I TAKET, just då, för att hon skrattade, och nu hatar alla henne lite smått.

det var typ min dag.

sen kvällen. jättearg för att jag och ita var tvugna att plugga, men vi gjorde det iallafall - franska. bra gick det ju inte, men vi pluggade ju.. sen hade vi träning. hell yeah! match mot några 95;0r, det 8 bästa typ :)

laget spelade frustrerande dåligt, alltså, vi brukar verkligen inte vara sådär dåliga, men det var vi idag. så nästa träning, den lyckan. vi sög. så är det bara.

nu är jag på dåligt humör, har inte lust för någonting. vet inte om vi har prov imorn, men då blir det väl att se till att annika flyttar fram det. annars blir det träning med 93;orna från 16.30 till 18. jobbigt känner jag nu (men det är bara nu när jag är depp) - så det blir säkert kul.

sen har jag beställt skor också. och ita - jättekul =D

min kamera glömde jag i en låda, i en låda hemma hos mamma idag, så jag har inte fotat någonting. men dagens höjdpunkt var väl badet då :) - sätter in några bilder iallafall.

bilder ni inte trodde jag hade, mina vänner :D


inte alls så länge sen



inte den här bilden heller, inte så värst länge sen, typ november



inte några år sen, inte.


ganska nyligt tagen.


i förrgår , vad är en frisyr sa du? :o


denhär sommarn kanske


typ igår


idag i skolan.


i fredags


i helg

nej jag bara skojar. brist på andra bilder tänkte jag att jag laddar upp lite bilder som inte är från igår, om man säger så. vissa är några år gamla, men det är ju riktigt kul att kolla igenom. + att det gick jättefort att ladda upp idag här på bloggen, så jag passade på. roligt va? :) - bilderna är inte fula, inte så menat.. men vi var bara så himla...små?!! :')

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHAHHA, pinsamt läge! x)



jävla hedda, hon ska fan hoppa från taket så vi får något att spela in! ;oooooo

2009-03-09 @ 22:37:25
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: mikaela

haha älska dig för att du har dom bilderna x'D alla vi är så söta på doom :) förutom fjortisbilden där på mig som jag egofotat b vaacker tid, älska dig :D <33

2009-03-10 @ 00:04:47
URL: http://mmikaelaeliassom.blogg.se/
Postat av: tilda

jag är gnällkärring , jag vet , men varför är alla så söta , medans mina bilder på mig , ser ut som jävla fittor -.- (ungefär då xD) men hoff, du behöver inte lägga in då , för jag hatar dom ändå! -.- :D haha

2009-03-10 @ 16:19:01
Postat av: sanna

HAHAHAHHAHAHAHAHHAA

2009-03-23 @ 14:58:59
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0