Fotodag :)

Min dag har varit totalt underbar. Vaknade relativt sent men fångade ändå dagen i en burk. Började med att Myra-Li och storesyster kom förbi på förmiddagen, sen har det blivit en hel del skoj efteråt också.

:






Itas mommo - hennes mamma - och Ita själv


Dennis Daneil Denita






Vi klättrade i träd.






Jag hoppade och landade på fötterna..
...

Ita bröt nacken.


Sen blev det underbar grilltime! :) Chrille stod för det!










Springtur


Ita fotade snygga mig med skum i håret.


Då gjorde jag samma saknär hon duschade!  MEHE!


Min och Itas kvällsmat! :)

Nu till bilderna som jag (och Ita) har tagit under dagen bara för att. Det är ju så bajsigt kul att fota olika saker, och snyggt blir det också, ibland! :)


Foto: jjessicab


Foto: jjessicab


Självutlösare


Självutlösare


Foto: iitaak.blogg.se

 
Lite ändring - tyckte att det blev mycket bättre!  Foto: iitaak


Foto: jjessicab


Älskar småbarns fötter <3 Foto: jjessicab

 
Foto: jjessicab


Foto: jjessicab


Foto: jjessicab


Chrille är för skön alltså! :D Foto: jjessicab


Foto: iitaak


Foto: iitaak


Slutligen till min favorit.Foto: jjessicab

Jag har iallafall haft en skitrolig dag och är jättenöjd med mina bilder. Jag fotar ju aldrig annars på detta sätt, men det var riktigt roligt idag. Jag och Ita har även andra ideér som vi ska genomföra här någon dag. Kanske imorn, vem vet? :)
Jag kanske får en liten fotoblogg trots allt. Inte bara bilder på saker jag gör, utan.. På.. Vad kallar man det? Obetydliga föremål, blommor, natur, leksaker osv. Vilken är eran favoritbild av dem sista, och varför? Jag gillar när folk skriver vad de tycker i en fråga, då svarar jag i era bloggar :) - Ååå, vilken bra dag det har vart.

Föresten har jag och Ita vart ute och sprungit också. Blev att vi sprang 35 minuter. Det var inte jobbigt alls, på det där jobbiga sättet. Såklart blev man anfådd, men inte så att det gjorde någonting. Vi tog några extra varv runt området kring pappa för att verkligen göra slut på oss själva. Fick insperation till att springa när min dag har vart så bra :) Sen gjorde vi ett rörelsepass också. Hela passet sammanlagt blev 45 minuter. Nu kanske jag äntligen kommer igång med träningen på rikt. Tack för mig. Nu sover Ita här bredvid mig, min bästa kompis! :)

Lillen, KOM NU!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jääääääääääklarrrrrrrr va mkt bilder! ;] ni ser ut att haft en trevlig dag :) (Y)

2009-06-30 @ 03:46:41
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: itaak

jag älskar ju personligen den där bilden på oss som du också tycker väldigt mycket om :] <3 men jag gillar även bilden på dig på stdsmattan, i trädet och på mig och dennis på cykeln ;D <33 det är bara roligare med litebilder i en blogg. har själv också börjat med lite mer bilder än förr ;p pussälskardig! :] <3

2009-06-30 @ 14:39:16
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: iitaak

OOOOCCCHHH!!! glömde skriva.. kom på att jag fan älskar nästan alla bilder! :D:D:D men härliga jag när jag bröt nacken var ju för skön! ;D och bilden på min jävligt roliga far! :D:D:D <<33333

och DU ÄR SNYGG"! och jag tycker lillen ska komma NU jag med!!! -.-' ;) <3

2009-06-30 @ 14:42:33
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0