Ingenting att göra

Min blogg ska få en ny sommardesign! Eller ja.. Sommardesign och sommardesign vet jag inte, men jag ska lägga upp en ny design här på bloggen, när jag lärt mig NÅGONTING och tagit hjälp av.. Gissa vem? Johanna! Yep, that's right! Johanna, du känner väl för att hjälpa mig va? ;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Det blir väl att fatta att umgås med någon lite senare mot kvällen när jag håller på att dö av tråkighet. Tänkte faktiskt att jag, Ita & Sanna kunde hitta på någonting, men Sanna förstör såklart.. Hon jobbar ju imorgon. SUCK! Så jag ides inte ens fråga. Det får bli en annan gång, när de är i Kangos och jag är hemma -.-  xD

Ja, vad ska jag annars hitta på då, ja.. Jag kanske tar mig i kragen och umgås med någon senare, men jag känner inte för att slösa pengar.. Vilket jag nästan alltid gör på sommaren när jag umgås med någon. Vet inte varför. Det blir bara att man går och köper godis, eller hampis, eller dricka, glass, toy.. Ja, ni förstår.




Kommentarer
Postat av: itaak

kom på att jag kanske ska skriva : "svar:...." nr jag svarar på en kommentar. så nu,

svar: ja, jälvligt kul ska det bli!:D

2009-06-15 @ 16:36:28
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0