Feberfri

Min blogg fungerar inte riktigt som den ska och jag är så arg för att jag inte får upp min header. Jag vill ju som ha en liite mer attraktiv blogg, både föra att det blir roligare att läsa och för att jag kommer trivas mer med den.

Jag upptäckte igår att vi hade en febertemp hemma så jag tog tempen mot kvällen, när jag inte alls mådde så dåligt, kände mig bara lite varm. Då låg den på 38,5. Hade jag tagit tempen den natten Ita sov över hade jag haft minst 40. Det var hemskt. Sådär att man fryser och svettas på samma gång, på olika ställen, så att man inte kan ha täcket på ett enda bra sätt. Men idag när jag vaknade tog jag tempen direkt och den ligger på 36,7 eller någonting annat på 36. Så feber verkar jag inte ha mer, fast att jag känner mig lite varm.

Det blir ingen utegång för mig idag ändå skulle jag tro. Förutom en sväng förbi min mamma och packa och förbi Björkis och köpa kaninmat. Städa buren måste jag också göra idag.

Packa ska jag göra för att jag och mina bröder åker till Jämtön imorgon, med tåg. Min mamma ska ju nämligen gifta sig :p Så det blir att vara där över helgen och sedan åka hem.

Jag har inte speciellt mycket att skriva eftersom att jag inte gjort annat än suttit vid datan och tittat tv igår och idag. Så jag bjuder på lite bilder istället.






Feber.se


Hålla värmen.



Kommentarer
Postat av: Tilda

jag hörde att din mamma skulle gifta sig! ;) hälsa henne grattis från mig & stefan då! :)

2009-06-18 @ 18:42:51
Postat av: sanna

har ita en tröja det står Lenita på? då har jag ´missat ngt!



kul att kolla din blogg! :D <3

2009-06-23 @ 17:37:54
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0