Jag gillar livet helt enkelt :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra tills alla roliga människor loggar in på msn. Det är ju som vid 10-11tiden som alla roliga loggar in, och då alla kan vara sociala. Utan nå tråkigt Wow, Dota, Cs, Cod4 och vad allt det där nu heter. På tal om spel så laddade Jeppe hem ett Narniaspel till mig, det har tagit minst 1-2 veckor att få ner själva spelet, sen när det väl är på datan och han installerat de.. Går det inte att spela. Man blir ju lite sur, lite.

Idag har skolan varit riktigt trevlig faktiskt. Gissa vem som är cool och gick runt i långkalsonger hela dagen va? Jag! Fast det var inte alla som såg att det var kallingar, men skönt var det! Så fritt, mjukt och härligt! Usch för tighta jeans varje dag, usch!
En annan rolig sak som hände idag var matteprovet. Jag fick iallafall G vet jag, men det kändes nästan bättre än det. Försökte svara på alla 17 tal, men missade 2, vad jag vet. Men, nu är det också bortgjort - så här kommer jag - Ledighet! :D

Måste skriva en liten tröstrad åt Sanna här så att hon vet att hon inte pluggar ensam. Okej, pluggar ensam gör hon ju, för jag behöver inte plugga NÅGONTING innan sommarlovet och kan bara ta det chill. Men så hon vet att jag lider med henne.. Lite. Men att jag vet att du klarar att lära in dig den där superroliga powerpointen (stavning?) som du håller på med! (y) Lycka till!

Efter skolan har jag bara varit med Ita, hoppat matta och spelat GH. Och tränat handboll då.. Men det kommer jag till sen. SKa bara berätta först om min lyckade backflip. MOHAHAHA! Ni vet när man ger såndär dubbelstuds så att personen i fråga flyger upp ungefär 500 meter upp i luften? Ja, exakt det gjorde hon, och jag som redan har jättestor studs själv får verkligen hög när Ita ger. Aa, men skitsamma, nu till saken. Hon gav mig studsen som jag bedde om, och det var knappt att jag kunde ta emot den, men det lyckades jag iallafall med. Men sen, flög jag upp i luften och på nervägen började jag vända mig om till att göra backflip. Gissa vad det resulterade i? Att jag landade på ansiktet? Japp! Huvet ner och fötterna upp. Ni förstår - tvärtom lixom. Ita var tvungen att ta tag i mina ben som var i luften och slänga ner de mot studsmattan, annars hade jag väl förmodligen brytit nacken eller någonting annat. Tur jag har som har henne. Som gjorde extra ovanligt hög studs så att jag inte kan ta emot den, så att jag kommer med ansiktet mot mattan, och så att hon får rädda mig. Vilken vän!

Nog om allt sådant. Nu lite bilder från mitt liv i lite tidigare skeden. Typ, helgen eller någonting sådant. :)


Codys välsmörade macka ;o  Fredag


Fredagkväll.


Vilket ös alltså!


Det var som sagt detta, som höll oss uppe från 1-6.
 KUL hade vi xD


Min fina vän, i lördags :)


'Lillbror' :) <3


Mina fina vänner <3 Igår (:


Dagens outfit :)

Har märkt att jag nästan aldrig har någon bra rubrik som passar till det jag skriver, förutom typ måndag, tisdag osv. Och nästan alltid står det : Härlig dag, Ännu en härlig dag, osv :) Vad jag har för mig så heter oftast mina rubriker någonting sådant, men det är väl bara för att jag kanske lärt mig att njuta av dagen lite mer än förr, eller iallafall inse att jag har det väldigt bra?! :) Eller så är det sommaren som gör de? Kanske de :P

Nu ska jag skriva en liten truddelutt om Ita antingen här eller på bilddagboken :) Känner för att skriva hur bra hon är! (: Min bästis







Kommentarer
Postat av: kadri

Sv. Men tack så jätte mycket att du läser min blogg. Så himla roligt att någon tycker om den

2009-06-03 @ 08:28:09
URL: http://livitivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: itaa

jaa, shit vad du flög xD haha, kul hade vi-jappjappjapp (: du är snygg, puss äldkar dig! :)<3

2009-06-03 @ 08:45:44
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0