Min vecka, litegrann :)

Jag kan ju tänka mig vad ni tänker nu. ' Ah, äntligen uppdaterar hon någonting om sitt vardagliga liv.!?'.
Jo minsann. Det har bara inte blivit av på väldigt länge att blogga, eftersom att jag tagit vara på solen där ute och bara njutit av värmen.. Och klagat lite. Under veckans gång har jag vart ute och sprungit, tränat lite, stått på händer väldigt mycket, vart med Ita, Johanna och Mikaela. Ätit jordgubbar, städat min garderob, sovit hos Ita, tittat tv, varit med min systerdotter och igår blev det festival.

Det var inte så värst mycket ös faktiskt, dels för att det var torsdag och dels för att det inte var så jättebra artister. John M.E var väl den enda värda artisten. Men idag blir det mer ös! TAKIDA(!!!!), Johan, Adiam Dymott och Thåström är väl det som jag/vi ska kolla. Thåström har jag ingen aning om någon av hans låtar, men Mikaela ville se honom :) Adiam har väl bara en låt som jag hört, Johan har typ en bra låt tror jag och Takida har en massa! (y) ;)

Det kommer bli sånt ös ikväll, bara att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Det får inte bli för varmt, och inte för kallt. Är vädret såhär så kan man ju inte ha jeans iallafall. Stå och hoppa till Takida med jeans. Nej tack rövsvett.

Får se vad det blir att ta för kläder. Jag funderar fortfarande. Undra om jag ska ha avklippta jeans, leggings, linne och någon t-shirt på det. Eller så har jag mina jeanslegging och något till. Eller så har jag.. Ja, ett par andra jeans. Jag vet inte riktigt. Svårt.

Nu kommer lite bilder från hela veckan. Bilder från bröllopet kommer väl in någon annan dag, om det ens kommer in. Allting blir lite försenat eftersom att det är sådant underbart väder som man inte vill missa. Nu blir det bilder från veckan iallafall. Enjoy!


Solbränna.


Älsklingen diskar :)


<3

Springa!


Dethär lever barnen länge på. Mora Träsk!


Dennis diggar! :D


Hon var också på festivalen :)

Imorn blir det att åka karusell med henne. Hon såg verkligen fram emot det. Nu ska jag nog pallra mig hem till min mor och äta mat, sen blir det festivalen! :) Hoppas bara att jag finner mig några klädesplagg. Ha det gött! :)

...Alla festivalbilder får komma in efter hela festivalen, blir mer nice så :)









Kommentarer
Postat av: sanna

hahah ja! XD 125:- så!

2009-06-26 @ 18:10:10
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Kadri

Sv. Det är bättre. Tack att du bryr dig.



Fin leende hon har.Små tjejer älskar ju o diska o vad vatten blir det överalt.

2009-06-27 @ 09:00:44
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Kadri

sv. det gör mina små med

2009-06-28 @ 00:18:54
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0