Grilltime :)

Grillkvällen igår var riktigt lyckad. Vi samlades allihopa nere på grillplatsen ovanför brandstationen - nedanför bolki. Det blev en hel del grillning, såklart, massa prat och mycket mys. Riktigt trevligt att träffas lite spontant med lite fika och bara vara. Timmarna rullade förbi fort, till det blev dags att gå hem när det regnade. Dagen avslutades med att Wo83 (jag och mina kära flickor) spelade spel, pratade och sov, hos mikaela :)


Mikalea - Fanny - Johanna


Had - Cody


Amanda - Mikaela - Stig

Vi får lixom en ny kille i klassen till 9:an och vi tänkte att.. Vilket ypperligt tillfälle att bjuda med honom på lite grillning! Så att han slipper känna sig helt lost när han kommer till våran klass. Jag kan tänka mig hur det är, att inte känna en kotte och bara kliva in och lära känna en massa människor. Nej fytusan. Så vi hade det trevligt allihopa :)








Och så kom regnet..


Hjälp.


Wii


Bästavänner :)

Mikaela slockande vid 2-3 igår, och jag tror att mitt förstånd flög ur mig vid 4-5. Jag tror också närmare bestämt att Ita och Johanna var vakna till närmare 7. Vi hade en trevligt kväll allihopa och det måste vi sannerligen göra om snart igen :)

Kommentarer
Postat av: itaak

vet att du älskar mig xD:D lyckad grillfest :D (y) och en hellyckad kväll med vännerna ;D :)<3

2009-06-15 @ 13:28:09
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: mikaela

helt fantastiskt roooligt :Dd <3

2009-06-16 @ 17:41:27
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

:P

2009-07-01 @ 23:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0