Festival :D

Bilder från festivalen :

Torsdag

Bästis


Bästis


tjockosar på sillresturangen ( kan inte stava till namnet )


En till


Kvällens första outfit


Kvällens andra. Det blev himla kallt med tights

Fredag


Johan Palm! Och hans snygga band! ;)


Människor utan snopp


Sillresturangen igen :)


Johanna <3


Fredagens outfit. + tights


Johan Handflata' - Fotograf: Sanna


Wo83! :D


Asbra bild på Takida


Jakob var nog lite på lyset ;b


Sångaren i Sonic Syndicate? :P


Johanna och Daniel.


Och jag var hög på socker :D

Lördag

Måns - min älskade!







<3

Festivalen var toppen. Torsdag var lite kylig till kvällen så det blev en hemgång mellan artisterna. Fredagen var riktigt varm så lätta kläder fick det bli. Lördag var mindre varm så det blev jenasleggings och en tröja. Bästa artisterna tycker jag var Takida, Måns och Johan Palm. Helt oväntat att jag skulle gilla Johan Palm, men så blev det. Han verkar riktigt skön och har snygga bandmedlemmar! E.M.D skulle nog sannerligen vart bättre om jag inte stod ensam och tittade på dem. Ita och Johanna var nämligen på stan lite tidigare än mig och jag kunde inte hitta dem i folkmassan och inte hade jag någon mobil med mig. Men ingen av de tre killarna är ju fula, må jag säga. Måns var så grymt söt på scenen när han berättade om Michael Jackson och massa annat. Och hur fin som helst var ju hans tröja. Om vi nu ändå håller på att prata om snygga killar, kan jag ju nämna vakten som stod framför scebeb under varje uppträdande. Gosh! Fast det finns ju såklart en snyggare kille än alla dessa. Och han vet nog själv vem han är!? ;)
Hela helgen har faktiskt varit pretty fantastisk - Hade kunnat vara bättre, och sämre :) Sov hos Ita 2/3 dagar under festivalen och det har vart riktigt kul. Hon offrade sin stjärt för mig och Sanna. - För att vi skulle få stå och spana på vakten medans Ulf Lundell var på scen. Sen var hon grinig och surig ett tag. Men såklart är ju jag för söt för att vara sur på för länge, så det gick över. Tack för en mysig helg, allt gott folk som jag spenderat tid med :)

Kommentarer
Postat av: itaak

min stjärt ramlade nog av efter vägen tror jag? :O ja, lördagen var ju inte den roligaste.. in mot kvällen iaf. må jag säga! -.- och varsågod. och tack själv. och jo, jag kunde visst också vara sur! men jag var för trött.. typ ;p <3

2009-06-29 @ 02:54:57
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0