Skolavslutning! :)

Herregud vad det är skönt med sommarlov. Även fast vädret var dåligt på skolavslutningen, så får man vara glad över att det inte regnade eller snöade, under tiden vi var i kyrkan och det. Min bror tog studenten och hela dagen var riktigt bra! :) Här kommer ett stycke bilder :)




Satte enbart in bilden för att mina armar ser muskliga ut x)


Käre bror! :)


Sommarkänsla.se


<3


<3


ÄLSKADE KLASS! ÄLSKADE, ÄLSKADE KLASS! :)

Thomas, Had, Rasmus, Cody, Daneil, Amanda, Emma, Daniel, Sebastian, Marcus
Hedda, Rebecca, Lenita, Jag, Fanny, Amanda, Mikaela, Johanna.

Såklart saknades några på bilden, men så är det ju alltid.. :P


Dennis & Kusinen Adrian :)


Ita´s kusiner Didrik, Adrian & min Myra-Li! :)


Utsläppet :D


Min älskade storebror :)


Kusin Frida :)



Det hela firades med smörgåstårta och en passionsfruktstårta :)

En härlig dag som avslutades med att Ita sov hemma hos mig. :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

so lovely day :) <3

2009-06-14 @ 22:53:45
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: johanna

synd att alla inte är med på gruppfotot på klassen :/ men jääääääääääääävligt trevlig dag! :) <3

2009-06-15 @ 12:31:44
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0