Carmen, min älskade! :(

Nu är jag på dåligt humör igen, och för att sprida det vidare till alla er så ska jag härmed säga att min älskade, fina, vackra, underbara, gulliga, söta, snygga och absolut mest fantastiska kamera..





Är sönder :(

Den åkte i golvet, och BAM! där var den sönder. Den där tårtan som åker ut när man ska fota, har blivit sne och fastnat i det läget, sen är det lite smågrejer lösa på den. Jag antar att kameran är över ett år, fast att det inte känns som att den borde vara det, så jag får säkert inte fri lagning. Men, vad det än kostar att laga den, ska jag göra det. Min älskade,underbara, fina, söta, gulliga, vackra, snygga och absolut mest fantasktiska kamera. :'( Stackars den! :(

Och snart är det skolavslutning och jag är på dåligt humör. Jag döpte aldrig min kamera, men det gör jag här och nu, eller.. Döper och döper.. Jag ger den ett namn. Carmen. Stackars henne :/ - ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!


Min älskade kamera :( ÄLSKADE! ÄLSKADE! :(

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack avre att du har ett namn på den nu kan de ske en begravningi om ud önskar de <3 :(

2009-06-08 @ 22:24:12
URL: http://mmikaelaleiasosn.blgog.se
Postat av: tilda

stackars .. carmen :/

2009-06-09 @ 16:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0