Är man dum i huvudet om...

 ..Man spelar om sitt sommarlov mot en data, och tackar nej till ett mvg?

 Är man allvarligt dum i huvudet om man spelar mot en data, om sitt sommarlov? Att man kommer överens med sig själv - och datan att om jag vinner, får jag ett bra sommarlov, och att om datan vinner, får jag inte det? Är man dum i huvet då? Det tål att tänkas på..Jag spelade just om mitt sommarlov mot datan iallafall.
(http://static.jesper.nu/games/sport/pingpong3d.swf)
Som tur var, vann jag. Man börjar ju undra vad f*n man håller på med? Jag får lixom panik om det står 1-0 till datan. Får sådär att jag verkligen måste koncentrera mig och verkligen göra mitt bästa för att vinna.. Är jag dum i huvudet då? Är det en tvångstanke? Eller är jag bara.. Allmänt dum? Jaja, som sagt. Jag vann iallafall! (y)

Fick reda på en hel del betyg i skolan idag. Ska inte skriva dem förän jag fått veta alla. Jag är jättenöjd faktiskt. Förutom i engelska, då jag tackade nej till ett mvg.. Det är det enda jag ids berätta. Min engelskalärare sa att jag var på gränsen til någonting, jag trodde hon menade mellan g & vg, men hon menade mellan vg & mvg, och klappkäft som jag är, mitt i alla tankar om att jag bara skulle få g, eftersom att jag trodde det var det hon menade, sa jag: Jag är nöjd med ett vg iallafall. ' Jaså är du? Jaja, men då, ja.. Då får du nog ett vg denhär terminen, men nästa om du fortsätter, så får du nog mvg då' VAFAN ? ÄR JAG DUM I HUVUDET PÅ RIKT? INTE BARA ATT JAG TROR ATT EN DATA VISAR MIN FRAMTID GENOM ATT SPELA 3 SET I PINGIS MED MIG, UTAN OCKSÅ FÖR ATT JAG TACKAR NEJ TILL ETT MVG? OF! VARFÖR FINNS JAG?

Imorn ska jag iallafall träffa min fina syster-och-systerdotter :) <3 Det ska bli härligt. Vi har inte setts på jättelänge, för att vara oss, förra veckan någongång, om ens det..!? Så imorn ska vi ses! Yippie! :)

Och föresten, min storebror Freddy har sommarlov och har kommit hem från sitt 'hem' i Örebro, där han pluggar. Roligt att se honom igen, efter ett ganska länge tag(ihopkrånglad svenska?).Fast vi bråkar och tjafsar, så är han ändå världens bästa bror. :) Likaså min andra bror, Jesper. Fastän vi bråkar, så är båda två.. Alla tre, min syster också - alltid så snälla mot mig. Lillasyster som jag är! :-) Jag måste ha varit världens pina när jag var liten, men de älskar mig ändå. Min fina storesyskon <3
- Så imorgon blir det nog en liten syskondag kanske :) Härligt



Kommentarer
Postat av: Monija

Gullig blogg :D

2009-06-09 @ 16:29:10
URL: http://moniijaa.blogg.se/
Postat av: sanna

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH MEN DET ÄR FORTFARANDE bättre med VG nu. Hur hade det kännts att SÄNKA från MVG till VG???? Det gjorde sandra i ngt NO (?) not kul, hon var måttligt glad efter det. :P

2009-06-13 @ 00:00:39
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0