Sms-Roulette

Idag har jag inte gjort någonting speciellt jättevettigt. Varit med Tess och Myriis, suttit vid datan och bara tagit det lugnt. Tessa tror att Lillen ploppar ut på lördag, och det hoppas jag verkligen. Jag vill hinna träffa trollet innan jag åker iväg i en vecka. Det skulle passa perfekt på lördag!

Måste imorgon packa vad jag ska ha med till Saitta, vilket inte alls blir svårt eftersom att det endast blir att var där från fredag till söndag. Men sen måste jag också packa det jag ska ha med till våran lilla bilsemester. Det blir svårare. Egentligen inte. 4 linnen, 2 par byxor, tights, skor, sminkväska, underkläder, sockar, ( mamma har med handduk, tvättgrejer osv) tandborste, böcker mm.

Någonting kul att göra med kompisar hade varit sms-roulette. Det ska vi göra någongång. Johanna, Mikaela, Ita och Sanna - Jag vet att ni är på! Det går ut på att någon (som inte är med och tävlar) skriver lappar om vad folk ska skriva. Sen säger han/hon ett nummer tex. 5 uppifrån. Den personen det hamnar på i telefonlistan ska man skicka det sms:et. Det är såklart helkonstiga sms som ja.. Inget exempel jag tar upp här. Den som inte klarar av att skicka iväg sms:et förlorar. Så har ju vinnaren ett pris också. Förutom att man kan skryta med att man vinner, får man kanske.. typ en chipspåse för det. SÅ himla kul! Ni alla har redan lovat att vara med. Jag ringde er inatt och alla svarade ja! Neka det inte! :D Det kommer bli såå kul! 

Hockeypulver







Har man tråkigt, så har man..

Trollet :)



Kommentarer
Postat av: iiitaak

bild nummer 2 = kenzawannbe ! xDDD haha :D klart jag är på! ;D jag vinner, lätt! ;)

<3

2009-07-01 @ 23:00:23
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0