MIN storasyster :)

Ett sista inlägg idag bara. Vill bara skriva några rader om min syster, lägga in lite bilder, sen sova :)

Min syster är världens bästa. Jag är så glad över att ha henne. Kommer ihåg att när jag var liten, ville alla mina kompisar ha min storasyster. Alla mina kompisar ville krama henne, och det fick de, men det var alltid jag som skulle ha den sista kramen och visa alla - och försäkra mig själv, om att hon gillade mig mest. Det var alltid kul att reta henne och göra henne arg, men hon har alltid vart min förebild. Jag har alltid vela vara som henne. Minns en gång när hon var barnvakt till mig och vi satt och ritade. Hon ritar jättebra och jag försökte att rita precis som henne. Teckningarna jag gjorde fick hon och jag älskade när hon var barnvakt. Fast jag stod vid fönstret i hallen många gånger och skrek "Mamma kom hem!" när jag inte fick som jag ville. En gång på en släktträff i Saitta så fick hon pengar ifall hon vågade sjunga en sång på scenen. När hon hade gjort det ville jag också göra det, för att jag tyckte att hon var så cool, fast jag gjorde det aldrig. Nu när vi är äldre är jag kanske inte lika mycket att jag måste gå som hon, ha hennes kläder och få det bekfrätat att hon gillar mig mer än vad hon gillar mina kompisar, men hon är fortfarande lika bra. Ville egentligen bara skiriva att du är bäst Tess, och jag älskar dig! :)









Min bajsigt braiga storasyster :) ~v~



 

Kommentarer
Postat av: sanna

vad fint! [-: gulliga ni är sötisar! :D<3

2009-07-17 @ 15:52:15
URL: http://sann4a.bogg.se
Postat av: Kadri

VAD ROLIGT ATT DU HAR SÅ BRA RELATION MED DIN SYSTER. HÅPPAS MINA BARN KOMMER LIKA BRA ÖVERENS.

2009-07-17 @ 22:23:16
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: iitaak

aww :']ni är snygga! :D <3

2009-07-18 @ 17:16:36
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0