Lite av det senaste dagarna :)


Det senaste dagarna har jag mest spenderat med min mamma och min moster. Min syster och hennes familj har också synts till i min tillvaro litegrann, och Johanna igår. Har vart mysigt med en hemmavecka utan (nästan) några som helst vänner till umgänge. Har promenerat med mamma och moster, ätit god mat, varit förbi syster, när hon fyllde 24 år igår :)
Hon fick ett presentkort på Lindex av mig. Japp, jag HAR bra fantasi (y) - Själv får jag världens roligaste grejer av min syster men min fantasi räcker inte till. Vad ger man till sin storesyster som har allt smått krimskrams? Och kläder köper jag inte gärna, för jag vet inte vad hon gillar riktigt. Det fick bli ett bajsigt presentkort, men vafan - Hon gillar mig än! :D
Har skaffat ett gymkort också, cool som jag är! :D Och pratat en hel del med Daniel - min fina klasskompis, tittat tv, vart med Johanna som jag nämnde innan och ja, inte mycket mer.


Mitt älskade rum :)


Alla coola killar gillar 'revbenspjäll'


Spikmatta


Tröjan och byxorna jag gjort till Myra hade hon på sin mammas födelsedag :)


'Abbe' var inte för glad i min famn, nej :)


Blåbärspaj <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

skönt med spikmatta ? vi har tänkt köpa en men är itne säker :)

abbe, vad heter han :D:D ?

2009-07-26 @ 14:30:33
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: Kadri

sv. Nej, det vet jag inte. Vi är väl helt vanliga tror jag



Vilket fint rum. Vit , svart o rosa. Älskar de färger specielt rosa. Har haft tyr som har döttrar. Skulle jag få en pojke får stackaren springa ront med rosa klänningar o toffsar.

Vi har också köpt en spikmatta, men det sägs att det inte funkar. Fat jag tycker det är skönt o ligga där.

2009-07-26 @ 17:03:07
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: sanna

har jag någongång sagt att lillen är den sötaste jag vet??????: :D:D:D:D::D

2009-08-07 @ 13:17:23
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0