Årets första dopp :)

Blev en härlig dag igår, en trevlig kväll, en rolig natt och en mysig dag idag. Åkte ner till Jukkas igår för att kasta sten i vattnet med Myra. Hon tycker att det är så roligt :) Sen åkte vi vidare ner från Jukkas hem till syster och dem för att umgås en sväng. Fick en massa nya grejer av Tess. Hon hade rensat igenom hennes toaskåp och gett allt hon kunde tänkta sig att jag vill ha, till mig. Mineralpuder, Mascara, Kajal, 5-6 parfymer, nagellack, klistermärken, en klämma till håret och säkert någonting mer. Förstår ni att jag är lycklig? Plus att jag klpte en ny foundation igår, mineralfoundation. Så nu har jag nytt smink OCH nya kläder, utan att slösat mer än 159 :- , på min foundation då. Även fast jag då inte sminkar mig förutom foundation, så ska jag göra det idag för att prova min mascara. Och så ska jag ha mina snyggaste kläder samtidigt som jag ska umgås med mina snyggaste vänninor!

Vilket jag redan gjort idag.. Och igår :) Ta en titt på vad vi har busat..



Sanna - Härligare människa finns inte! <3


Igårkväll då :)




ÅRETS FÖRSTA DOPP! :D  - För mig och Mikaela.. :) <3  Iskallt men värt ! (:

Blir väl kanske att spendera natten med dessa.. Om inte annat så med Ita och Sanna (:

Kommentarer
Postat av: sannak

haha det var askul!!! :D fina bilder (speciellt på mina korvfingrar!!!)

2009-07-15 @ 20:13:32
URL: http://sann4a.bogg.se
Postat av: mikaela

underbart och kul vare :D

2009-07-16 @ 01:55:14
URL: http://mmikal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0