Trött

Här sitter jag en fredag med gråten i näven och väskan i halsen och önskar att jag aldrig kommit med. Inte alls. Jag sitter här trött tusan och undrar vad jag ska ta mig till. Ska göra lite knästabilitetsövningar och senare idag, när vi kommit till stugan, ska jag gå ut och springa. Imorn är det styrke som står på listan men det är absolut inte jobbigt att komma igång med. Det är nästan bara roligt. Skulle egentligen ut och springa idag på dagen, men det är väldigt varmt ute vilket gör det jobbigt att springa. På kvällen idag lär det vara ganska bra väder för en springtur och vi får se hur långt jag springer. Jag tror jag springer runt byn - vilket inte är speciellt långt. Exakt tid och sträcka vet jag inte, men det räcker för den tid vi ska springa iallafall..Tror jag :)

Shit vad jag är trött, och inte finns det någonting att skriva om heller. Vi tog inga foton igår eftersom att Sanna ändå jobbade idag och var tvungen att lägga sig ganska tidigt, och då blev det bara inte av att jag och Ita gjorde det heller. Vi tittade tv och pratade istället.


Snart blir min älskling storesyster :)

Tess tror imorn, den 4:e Juli. Vi får väl se :) Visst är det spännande?
Det sorgliga är att om Lillen inte kommer imorn, så hinner jag inte träffa, vi säger han, innan jag åker iväg och är borta i ca en vecka. Därför hoppas jag att han kommer imorn, eller om 9 dagar, så det så! :)
Jag vill ju hålla er på bloggen uppdaterade, så att ni kan följa spänningen :D
Visst är de nästan så spännande att man blir toanödig? :O
Vi hörs (:

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

Okej :)



allt bra ?

2009-07-03 @ 14:10:27
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Ida

sv:

härligt att höra =) Jodå det är bara bra med mig också. vad har du gjort idag ? =)

2009-07-03 @ 17:41:52
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0