Coloring-book.info :)

Detta blir nog ett inlägg som ni får leva länge på, om det inte händer någonting oväntat och att jag kommer på att jag ska sitta vid datan. Mina planer för dagen idag är att duscha, ta ut Bea och senare vara med Ita en sista sväng innan hon och Sanna åker till Kangos, då tar det en hel vecka innan vi ses igen, då jag har planerat att åka till Kangos.
Annars idag är jag faktist sugen på att se film sådär in på natten. Hade tänk mig att se Harry Potter-filmerna. Fången från Azkaban, Den flammande bägaren (<3) och Fenixorden. Det blir säkert av att måla en hel del denna vecka också, det känns så. Finns en jättebra sida där man kan skriva ut fina målarboksbilder som man sen då kan färglägga. Bra tips till någon som äger ett par färgpennor och har tråkigt en regning sommardag. Nu kan jag inte länka pga. något konstigt vänster, men sidan heter : Coloring-book.info. Bra för sånna som vill roa sina barn, eller småsyskon eller kanske sig själv. Kika in där och titta. Mina favoritfigurer att måla är  Sarah Kay,Rainbow Fish och Groovy Girls. Mest för att det är mycket detaljer och det tar ett tag att få teckningarna färdiga. Ett litet tips bara sådär en söndageftermiddag när solen lyser ute och jag sitter inne :)

Ska nog faktiskt ta och duscha mer exakt nu och sen gå ut med Bea en liten stund :)



Kommentarer
Postat av: sanna

ja bdb är fan bäst, den rockar häst!: D::D:D:D:D poet



hejdå, kangos -> nästa! pöss <3



ME <3 TVILLINGARNA

YOU <3 TVILLINGARA

=

A DOUBLE SHOT AT LOVE WITH THE BEAUTI BROTHA!!!:D:D:D:D:D:D

2009-07-19 @ 17:30:07
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0