2oo8

min blogg är helt sjuk. inläggen kommer in en dag senare eller så kommer dom inte in alls. lite jätteirriterande.
eftersom att alla andra gör en lista om vilka som betytt 2008, vill jag också berätta vilka som betytt ;

Familjen ;

Myra-Li. > mosters älskling är ju såklart med. det är inte bara att du är min systerdotter som du står med, utan för att jag verkligen älskar dig. ingen kan göra mig glad på samma sätt som du och ingen kommer någonsin kunna ta dig ifrån mig. allt roligt vi gör ihop, allt bus jag lär dig, och att bara få höra ditt skratt gör mig så lycklig. < , kan inte beskriva här hur mycket du hjärtat betyder för mig. Älskar dig bara mer och mer för varje dag, du har gjort mitt 2008 helt underbart. Du är mitt allt <3

Familjenfamiljen. > Myra är ju såklart en del av den också, men hon får några egna rader. :). Självklart har min familj gjort mitt 2008. mamma, pappa storebröderna och syster :) Utan er hade jag inte funnits och upplevt dehär året. Ni är helt fantastiska och jag älskar alla er enormt mycket. Ni är bäst.

Fammo. > Fammo, fammo, fammo. Du är speciell på alla sätt. För att du alltid finns där för mig. Du är världens bästa, jag älskar dig :)

Faffa. > På något sätt har jag lärt känna dig mer  faffa. Jag känner dig mer än innan, vi har kommit varandra lite närmare nu 2008, sen sommarn. Jag älskar dig <3

Friends ;

Ita : Du vet hur jag känner för dig. Bästabästabästabästabästabästa vän! Jag behöver inte säga mer. En äkta vän, är en själ i två kroppar <33

Rasmus : Här också. Vad ska jag säga ? Bästa vänner sen blöjan. Du är rolig på alla sätt och vis och får mig alltid att må bra. Tack för att du alltid finns där :)

Mikaela : Nu under 2008 vet jag inte om vi kommit varandra närmare eller vad de är. Men de känns iallafall som att jag känner dig bättre, jag litar på dig mer osv. Hoppas 2009 blir ännu bättre (: du är för underbar! <33

Johanna : Sanningen är att vi kommit glidit ifrån varann, vi båda vet de. Att vi stört oss på småsaker och låtsas. Dehär året har ju inte vart vårat bästa kan man ju säga. Men de känns som att vi är på rätt väg igen, till dendär sommarn :), Jag har saknat dig otroligt mycket, och du vet att jag älskar dig. <3

Tiilda : 2008 har vart vårat, kan man väl säga :D . vi har blivit mycket bättre kompisar, bästakompisar ^^ . tack för ditt stöd , och du vet att jag funnits här 2008, och kommer alltid finnas här. tack för att jag fått lära känna dig bättre. Innan sommarn var vi ju inte jättebra kompisar, men de växte, och växte och växte, och nu är vi här :) (:

Sanna : Förr var de ; sanna & jecca på sommarn. Men dehär året har de vart sanna & jecca hela året. Kul att vi blivit bättre vänner och umgås mer. Du är fan den roligaste jag vet.  <3

Had : Man kan väl säga att vi har blivit bättre kompisar ? ;)

Cody : 2008;as enda nykomlig. Du är super =)

Hedda : Som alla andra år, är vi vänner än. Kanske inte lika bra som förr, men du är ändå en falukorv av dom bästa :)

Handbollslaget : 'Lag' kanske man kan kalla oss nu ?! Tillsammans är vi fan oslagbara :D - utanför plan xD

Rebecca : Jag måste ha med dig här. Du har fan blivit en vän att lita på under 08. Jag vet att de jag säger till dig, stannar där. Du är toppen =)

Michaela : Vi umgås inte så ofta, - Men 08 oftare än förr iallafall :) , Vi har lixom ett band som inte alla har. (:

Och ni andra som vart med mig under 2oo8 , ni vet vilka ni är. I love you all! :) <33


listan blev indelad i familj - vänner. men de var lättast så ;)

Kommentarer
Postat av: tilda :)

tack jessica :) jag kommer ihåg nu på sommaren när vi var på matto och tränade och tränade , :) det var jätteroligt , något som måååste göras om ! :) <3 jag älskar dig gryymt mycket !

2009-01-04 @ 12:56:46
Postat av: jjessicab

KLART ATT VI GÖR OM DE! :D

2009-01-04 @ 16:59:10
URL: http://jjessicab.blogg.se/
Postat av: sanna

tack vad du är snäll!!! :D älskar dig ju! <33 snygging. ;) ni ligger och sover i min säng " ita vakna" säger du. :)



du är bäst, glöm inte det! puss (L)(L)

2009-01-05 @ 13:24:05
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: mikaela

jag älskar dig :) <33

2009-01-07 @ 23:27:07
Postat av: johanna

aaawww, älskardig :) <33333

2009-01-08 @ 18:53:50
URL: http://jjessicab.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, har råkat länka din blogg ist för min xD

2009-01-10 @ 00:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0