paus,



Jag tar en paus från pluggandet om franska revolutionen för att delvis koppla av lite och inte dö, och för att få någonting skrivet här. Jag kan börja med att berätta om igår. Åkte till malmeberget med f93-92. Riktigt roligt faktiskt, vi vann båda matcherna vi spelade, dock inte de som 92;orna spelade. Hela resan var rolig och man kände sig faktiskt inte utanför som man kanske brukar göra när man åker med folk som man knappt känner, så det var toppen :) , Idag har dagen inte vart speciellt speciell. sovit, ätit, pluggat. Dehär pluggandet tar livet av mig. < Jag är på fråga 3 av 8 och den ska vara klar nu. hejamig! Nu måste jag faktiskt fortsätta med detta underbara skolarbete sen blir de att springa av mig lite på träningen. För att inte fortsätta riktigt än måste jag bara säga att jag längtar tills jag fyller 15, då har jag bestämt mig att börja på nautilus', inte styrke speciellt mycket då utan mer för kondisens skull. 3 dagars träning i veckan känns inte så jättemycket. Det blir sammanlagt 3 timmar och 45 minuter av 24x7h vilket blir 168 timmar. Lite Lätt Lat man är egentligen ;) , så 2 timmar extra sen vid 15, tills dess kan jag chilla :D , nuså är klcoan mycket och jag måste byta om. Syyynd att jag inte hann plugga.

Kommentarer
Postat av: johanna

men catti sa ju att de bara är franska revolutionen som BOOOOOOOOORDE vara klar nu x) sen ska vi börjar med "industriella" eller något. och dom ska in samtidigt ;p och hon sa ju att vi hade 2 veckor på oss efter jul, har ju ba gått två dagar så :)



jag har inte ens börjat ^^

2009-01-11 @ 19:37:49
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0