Heja Abbe

nu sitter jag här, 1½ timme efter min 'deadline' att börja plugga, och har inte kommit igång. det är något med datan som får mig att inte vilja plugga. förövrigt idag har skolan inte vart något speciellt - jag kanske har vart lite extra rolig idag bara? xD) . efter skolan blev de att gå till johanna och vara där ett tag, sen stan för att fika. men när vi väl kom hem igen, var vi fortfarande utan fika, safari var fullt, och alla andra fik är så otrevliga. vi får helt enkelt fika en annan dag. sitter nu här med boken uppslagen vid sidan om tangentbordet sida 338. står inte ett enda intressant stycke på den sidan, så jag har suttit och kollat in boombloggar. :D , Hejaabbe upptäckte jag idag. gud vilken söt liten krabat :-) , han föddes visst med hjärtfel och har talproblem, men när man tittar på videobloggarna, så verkar han vara hur himla glad och pigg som helst, så man själv blir glad, här bredvid historieboken :) ska börja följa bloggen nu antar jag, eftersom att jag redan vill läsa nästa inlägg som skrivs. stackars liten :'/  men vilken kämpe alltså!! :') men ett tips > läs :) , nu ska jag äntligen börja plugga. vi hörsss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0