f94 - f15

spelade då matcher idag. vi vann mot boden med 2 bollar, och spelade lika mot strömnäs - att man kan vara glad. kul att de börjat gå bättre nu med oss här i kiruna - f94. ska tjocka upp lite här mot kvällen och ta och lägga mig och mysa med min nylånade bok 'cell phone love'. har läst ungefär riktigt lite i den, men den verkar bra! man somnar iallafall inte med engelsk bok, vilken är fördelen. > man måste koncentrera sig. nackdelen > man måste koncentrera sig. det är båda bra och dåligt. har inte mycket att skriva här, förutom att idag / eftersom att klockan är efter 00 \ fyller ita år! så dagen imorn blir väl att vakna ganska sent, fara till henne, fira henne lite, sen träna :D - har bara köpt gemensam present med m&j som vi ska ge till ita någon dag. sen vet jag nu vad jag ska ge till henne, men de är inte färdigt än :)) - hon får den nästa helg när vi ska fira henne :D i love her! grattis på hon . 15åringen : ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0