bullshit


jag har verkligen börjat blogga känner jag. jag tycker att det är roligare att skriva på bloggen än på bilddagboken. 1 inlägg varje dag på bdb, på sin höjd 2, och i undantag fler. men här är det bara roligt att lägga in en massa inlägg. sitter här nu och klockan börjar närma sig kvällen. som vanligt dessa underbara veckor så bör jag sitta och plugga på fr men jag ids fan inte. är på nästsista frågan på fr, dvs att sen har jag åtta frågor kvar innan jag är klar. engelskaläxan ska jag sätta mig framför tvn och göra snart. redovisningen i skolan idag gick väl halvbra.. jag kunde allt utantill hur bra som helst, utanför klassrummet. sen ställer man sig längst fram i rummet och lixom en våg av gloende ögon sköljs över en och man känner sig lite uttittad. Obehagligt. jag stammade lite då och då och svängde om mina fina meningar -.- , men det gick nog bra iallafall, trots den obehagliga känslan.. av 36 människoögon och 2 bulldogögon. brr. bullshit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0