3;dje & sista



3;dje och sista inlägget idag. historieboken har vart uppe hyffsat mycket idag och jag har vart ganska duktig. är på nästsista frågan ( vilken verkar helt tjorvig ) minus att jag måste söka lite information om föregående i skolan imorn. känns skönt på något vis ändå. blir jag klar innan helgen med fr så finns det stor möjlighet att jag hinner klart med ir till vecka 5. frågan är bara om jag vill sitta med hirtorieboken vareviga dag, vareviga timme i 2 veckor och bara plugga. ita har de inte blitt att umgås med sen torsdag förra veckan, lite sjukt. annars umgås vi typens varje dag, med lite undantag. <. för att fortsätta prata om plugg så kom jag just nu på att engelskan är kvar > men till fredag, så de är chill. redovisningen imorn måste bli toppen för man måste hoppas på ett MVG! itas och min utställning är vi hyffsat nöjda med och tycker att den är tilltalande, så mitt hopp ska göra oss till mvgbarn! ;-) . efter skolan imorn blir det fammo&faffa :))) ser fram emot de, där de är så himla mysigt. utan tvekan dem bästa att gå till om man bara vill vara, vara, vara, vara.. sig själv :) <3, sovdags ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0